بایگانی‌ها

همکاری پر سر و صدا و تناقض‌آمیز

همکاری پر سر و صدا و تناقض‌آمیز
همکاری پر سر و صدا و تناقض‌آمیز

انتشار خبر همکاری آلمودوار با نت‌فلیکس، کاملا طعنه‌آمیز است. پدرو آلمودوار، کارگردان اسپانیایی و رئیس هیات داوران جشنواره کن امسال، همچون دیگر برنامه‌ریزان کن به نت‌فلیکس شدیدا تاخته بود.  او حتی در کنفرانس خبری آغاز جشنواره پیشنهاد کرده بود از آن‌جا که فیلم‌های نت‌فلیکس معمولا روی پرده سینما اکران نمی‌شوند، که فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه متعلق به این کمپانی اصلا در داوری نخل طلا درنظر گرفته نشوند. آلمودوار یکی از عشاق سینما است و پیش از این هم علیه شبکه‌های استریم فیلم صحبت کرده بود، اما خبر امروز کاملا می‌تواند در تناقض با آن حرف‌ها باشد.

به‌گزارش سایت اسپانیایی Fotogramas گزارش داده است که آلمودوار قرار است برای این کمپانی سریالی بسازد که فیلم‌نامه آن با تمرکز بر یک خانه عجیب و غریب و ماجرایی که در آن می‌گذرد نوشته شده است.

البته واکنش کمپانی شخصی آلمودوار «ال دِسِئو» سریع بود؛ آن‌ها تکذیبیه‌ای برای این سایت فرستادند و اعلام کردند هرگز تماسی با این سایت نداشته‌اند. با این‌حال این سایت هم‌چنان بر درستی خبر «اختصاصی» خود پافشاری می‌کند و مدعی است آن را از منبعی دیگر دریافت کرده است. حالا خبر درست است یا غلط؟ چیزی است که معلوم خواهد شد؛ اما به هر روی، شایعه همکاری این کارگردان بزرگ اسپانیایی با یک کمپانی استریم آنلاین بسیار جذاب خواهد بود و احتمالا نت‌فلیکس باید پیشنهاد بزرگی بکند (کرده باشد) که آلمودوار نتواند رد کند!