بایگانی‌ها

«واندر وومن» فراتر از انتظارها!

«واندر وومن» فراتر از انتظارها!
«واندر وومن» فراتر از انتظارها!

انتظارات بالایی برای «واندروومن» وجود دارد. نه فقط به این خاطر که اولین فیلم درباره‌ی مهم‌ترین ابرقهرمان زن در عصر مدرن فیلم‌های کامیک بوکی است بلکه باید دید آیا به طلسم ناکامی‌های جهان سینمایی دی‌سی پایان می‌دهد یا نه؟
داستان «واندر وومن» درباره معرفی یکی از اصلی‌ترین ابرقهرمان‌ها در جهان کامیک‌های دی‌سی و از بنیان‌گذاران لیگ عدالت است. گال گادوت در نقش دایانا پرینس، یکی از از اعضای قبلیه‌ی زنان آمازون در اسطوره‌های یونانی را ایفا می‌کند که پس از آّنایی با یک افسر نظامی در زمان جنگ جهانی اول به دنیای انسان‌های فانی قدم می‌گذارد.
منتقدان فیلم را دیده‌اند و برعکس سایر آثار وارنر و دی سی از فیلم خوششان آمده: واندروومن ساده و عالی است. کارگردانی پتی جنکنز تحسین همه را به همراه داشته. همین طور گال گادوت توانسته به خوبی اولین فیلم با نقش اصلی خودش را به خوبی رهبری کند. به طور کل منتقدان فیلم را جذاب و هیجان‌انگیز توصیف کرده‌اند به گونه‌ای که مایه‌‌های جنگ جهانی اول فیلم به کمکش آمده.
بخشی از واکنش‌های منتقدان را در ادامه مرور می‌کنیم و سه صحنه تماشایی از فیلم را می‌توانید با زیرنویس فارسی اختصاصی در دنیای تصویر آنلاین ببینید.

اینترتینتمنت ویکلی: «واندروومن» فیلمی زرنگ، جذاب و قانع کننده به همان گونه‌ای است که یک فیلم ابرقهرمانی باید باشد. کنایه این است که در ژانری که همیشه پسرها و مردها می‌درخشند، کار قهرمان زن و کارگردان زن از بقیه بهتر است.
توتال فیلم: یک فیلم با داستان آغازین دیگر. اما این یکی فیلم تازه‌ای است. از یک ابرقهرمان زن که داستان شکل‌گیری‌ آن را تاکنون در سینما ندیده ایم.
ایندی وایر: یک اثر طنازانه. «واندروومن» روی ویژگی مثبتش که رابطه عاشقانه دایانا و استیو است تمرکز کرده و موفق شده. جنکینز به خوبی فیلمش را ساخته. البته مشکل اصلی فیلم شرورهای آن است که ضعیف از کار درآمده اند.

سه صحنه جذاب از «واندروومن» با زیرنویس فارسی: