بایگانی‌ها

انرژی کوئنتین تارانتینو و صراحت وودی آلن!

اوما تورمن در نقش رئیس جمهور آمریکا
اوما تورمن در نقش رئیس جمهور آمریکا

اوما تورمن در طی دوران کاریش نقش‌های بسیاری بازی کرده اما چند تا از برجسته‌ترین آن‌ها در آثار کوئنتین تارانتینو است. این آثار شامل دو قسمت «بیل را بکش» و «قصه‌ عامه پسند» است. او به تازگی در فستیوال فیلم کارلووی واری با ورایتی مصاحبه‌ای کرده و در بخشی از آن درباره‌ی تاثیر نقش عروس «بیل را بکش» بر زنان گفته:

«زن‌ها بسیار به سراغ من می‌آمدند و می‌گفتند که به نوعی در تجربه‌ی شخصیت عروس شریک شده‌اند. این که ‌وقتی احساس می‌کردند مورد ظلم واقع شده‌اند بهشان کمک کرده، زمان داشتن یک نامزد بد یا وقتی که نسبت به خودشان احساس بدی داشته‌اند. بارها به من گفته‌اند که فیلم در آن‌ها انرژی زنده ماندن را آزاد کرده است و این یکی از خشنود کننده‌ترین چیزهایی بود که من تجربه کرده‌ام.»

صحبت‌های تورمن فقط به«بیل را بکش» محدود نشد. او همین‌ طور درباره‌ی کار کردن با وودی آلن صحبت کرد که چگونه پیش از پروژه به او هشدار داده بودند کار کردن با او ترسناک است اما پس ازهمکاری او خلاف این حرف بهش ثابت شد: «او انسانی رک و موجزگو است. بسیار روی من تاثیر گذاشت. من در حال کار کردن با او کاملا در آرامش بودم.»

 در انتها تورمن درباره‌ی لزوم همکاری با سینمای جهان صحبت و اهمیت فستیوال‌ها اشاره کرد: «فستیوال‌ها برای پشتیبانی، ترقی دادن و زنده نگهداشتن سینما به عنوان مدیوم قصه‌ گویی دو ساعته‌‌ که همه عاشقش شده‌ایم لازم هستند.»