بایگانی‌ها

وسترن به سبک کوئن‌ها

وسترن به سبک کوئن‌ها
وسترن به سبک کوئن‌ها

ژوئن امسال اعلام شد که برادران کوئن با وسترن سریالی «اوقات خوش باستر اسکراگز»، محصول مشترکی که با آناپرنا پیکچرز کار کرده‌اند به تلویزون می‌آیند. طبق خبر پلی‌لیست مراحل پیش تولید انجام شده و فیلم‌برداری ماه آینده آغاز می‌شّود.

 همچنین وعده داده شده که با کشمکشی عادی از جنس «فارگو» یا «داستان مجرمانه‌ی آمریکایی» مواجه نخواهیم بود و برادران کوئن قصد دارند این بار بدعت خود بر قطار سریع‌السیر تلویزیون سوار کنند. سریال از شش داستان مجزا تشکیل می‌شود که به شرح زیر هستند:

  • “«اوقات خوش باستر اسکراگز»” که در آن ماجرای گاوچرانی آوازه خوان دنبال می‌شود.
  • “نزدیک آلگادونس” که در مورد غریبه‌ای از دشت‌های بالایی است که با سگی بی‌بخار در تلاش برای بانک‌زنی و گاوچرانی است.
  • “امرار معاش” که ماجرای یک بازیگر و مدیر یک شوی متحرک را روایت می کند.
  • “تمام معادن طلا” که ماجرای یک جوینده‌ی طلا را روایت می‌کند که بعد از کشف معدنی با مهاجم شیطان صفتی روبه‌رو می‌شود.
  • “دختری که گرفتار می‌شود” داستان دو نگهبان جاده‌ای است که در مسیر ایالت اورگن با زنی در واکن قطار مواجه می‌شوند که به کمک یکی از آن‌ها نیاز دارد و احتمالاً درگیر رابطه‌ای با دیگری است.
  • “مرگ و میر باقی مانده است” در مورد پنج مسافر کاملاً غریبه در دلیجانی‌ای به سمت مقصدی رمزآلود است.

همه‌ی داستان‌ها به نظر کاملاً کوئنی می‌آیند که به اشتیاق هرچه بیش‌ترمخاطب برای دیدن روایتی دیگر از خالقان «جایی برای پیرمردها نیست» می‌افزاید. شاید سؤال اصلی، بازیگرانی هستند که قرار است در این سریال نقش‌آفرینی کنند و از آن جایی که هر بازیگری به کار با کوئن‌ها علاقه‌مند است این پرشس همچنان در هاله‌ای از ابهام قرا می‌گیرد. اطلاعات جدید از پروژه به زودی منتشر خواهد شد.