بایگانی‌ها

مهران مدیری رکورد شکست

مهران مدیری رکورد شکست
مهران مدیری رکورد شکست

علی سرتیپی، مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران روز گذشته اعلام کرد که رکوردهای بیشترین تماشاگر، بیشترین سانس در یک سینما، بیشترین سانس در کشور، بیشترین سانس فوق‌العاده بامدادی، بیشترین فروش اینترنتی و بیشترین فروش روز اول اکران یک فیلم در سینمای ایران، توسط «ساعت 5 عصر» به کارگردانی مهران مدیری شکسته شد.

بیش از 64 هزار و 330 نفر در کل کشور، در روز اول اکران «ساعت 5 عصر» به تماشای این فیلم در 520 سانس نشستند. همچنین رکورد بیشترین تعداد سانس در یک سینما با 54 سانس در یک سینما شکسته شد. از این نظر، فیلم مهران مدیری توانست رکوردهای قبلی درباره تعداد مخاطب در روز اول و همچنین سانس‌های اختصاص داده شده را از آن خود کند.

علاوه بر این، «ساعت 5 عصر» که رکورد بیشترین فروش اینترنتی روز اول اکران یک فیلم را به دست آورده بود، توانست با مجموع فروش 700 میلیون تومانی، رکورد بیشترین فروش روز اول اکران فیلم‌ها را نزدیک به یکصد میلیون تومان افزایش دهد. استقبال از «ساعت 5 عصر» به حدی بود که مهران مديرى از اولین سانس‌های فیلم در پردیس کورش حضور پیدا کرد تا در كنار مردم، فيلم را ببيند و با آن‌ها گفت‌وگو کند.

مهران مدیری امروز (شنبه 31 تیرماه) از ساعت 17 تا 3 بامداد فردا در پردیس کورش در کنار مخاطبان خواهد بود و در روزهای دیگر، در سینماهای دیگر تهران و شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کند.