بایگانی‌ها

جنیفر لارنس در برابر مهمانان ناخوانده

جنیفر لارنس در برابر مهمانان ناخوانده
جنیفر لارنس در برابر مهمانان ناخوانده

فیلم «مادر» که پوستر آن با تصویری از جنیفر لارنس آلوده به خون و قلبی در دستانش منتشر شد از مورد انتظارترین فیلم‌های فصل جوایز است که ستارگانی مانند خاویر باردم و میشل فایفر نیز در آن ایفای نقش می‌کنند. درام روانشناسانه «مادر!» روایت چالش زندگی یک زوج پس از چند مهمان ناخوانده در خانه‌شان و اتفاقات مرموز پس از آن است.

دارن آرونوفسکی کارگردان «مرثیه‌ای بر یک رؤیا» پس از ساختن فیلم حماسی «نوح» انتقادات زیادی نسبت به محتوی مذهبی فیلمش دریافت کرد، اکنون کاملاً از آن پروژه عبور کرده و با «مادر! » می‌خواهد به سبک همیشگی‌اش باز گردد. مادر! یک تریلر روانشناسی است که داستان رابطه‌ی یک زن و شوهر با بازی جنیفر لارنس و خاویر باردم را روایت می‌کند وقتی که مهمانانی ناخوانده یه قصد نابودی زندگی آرام آنها وارد خانه‌شان می‌شوند.


آرونوفسکی فیلمنامه‌ی فیلم‌هایش را خودش می‌نویسد و بارها نشان داده که یک قصه‌گو و راوی متخصص است. روایت او از داستان مرگ در چشمه مهر محکمی بر این ادعا است. انتخاب بازیگر و بازی گرفتن از آن‌ها هم از توانایی‌های اصلی او است که از نمونه‌های بارز آن می‌توان به بازی چشمگیر ناتالی پورتمن در «قوی سیاه» اشاره کرد. هنوز جزییات زیادی از فیلم مادر! منتشر نشده است. میشل فایفر، دامنل گلیسون، اد هریس، کریستن ویگ دیگر بازیگران مطرحی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. یوهان یوهانسون هم که با« ورود»، «نظریه همه‌چیز» و« سیکاریو» اثبات کرد تبحر زیادی در ایجاد حس در تماشاگر دارد، موسیقی متن فیلم را خواهد ساخت.

روز گذشته اولین تریلر از «مادر!» و وستر جدید فیلم منتشر شد، با دیدن این ویدیو می‌شود با قاطعیت بیشتری درباره احتمال موفقیت اثر جدید آرونوفسکی در فصل جوایز امسال صحبت کرد.