بایگانی‌ها

بتمن، جوکر و چند دعوای دیگر!

بتمن، جوکر و چند دعوای دیگر!
بتمن، جوکر و چند دعوای دیگر!

فعلا بحث روز در فضای مجازی و دنیای سینما بتمن و جوکر است. بعد از آن که اعلام شد فیلمی مستقل درباره گذشته شخصیت جوکر توسط مارتین اسکورسیزی و   تاد فلیپس ساخته می‌شود، موجی واکنش و اعتراضات از طرفداران این شخصیت کامیک مخوف در اینترنت به راه افتاد. اما تنها چند ساعت بعد استودیوی وارنر اعلام کرد که فیلم دیگری هم بر اساس شخصیت جوکر و هارلی کویین، که در «جوخه انتحار» معرفی شده بودند، توسط کارگردانان فیلم کمدی «احمق دیوانه عشق» در حال ساخت است! چند دقیقه بعد هم بحثی راه افتاد بر سر احتمال حضور یا غیبت بن افلک در «بتمن» ساخته مت ریوز!

تابستان گذشته زمانی که «جوخه‌ی انتحار» به نمایش درآمد یکی از بزرگترین حواشی بازی متفاوت جرد لتو بود که به گفته‌ی بسیاری به سبک متد اکتینگ خلق شده بود. از طرفی پس از نمایش فیلم، جرد لتو در پاسخ به واکنش‌های منفی نسبت به فیلم و کاراکترش ادعا کرد که بخش اعظمی از بخش‌های فیلمبرداری شده‌اش را حذف کرده‌اند.

اما به تازگی صحبت‌هایی لتو انجام داده که به نظر می‌رسد نظرش را درباره‌ی فیلم تغییر داده: «مزخرف‌های بسیاری درباره‌ی فیلم گفته شد. زمانی که فیلم نمایش پیدا کرد سوءبرداشت های بسیاری درباره‌ی مزخرفات متد اکتینگ بیرون آمد که نود درصدش درست نبود. فیلم یک تجربه‌ی عالی بود. همه عالی بودند. مارگو رابی یکی از بهترین آدم‌هایی است که می‌شناسم. به نظر صحنه‌هایی که با هم انجام دادیم یکی از بامزه‌ترین کارهایی بود که تا به حال روی صحنه انجام داده‌ام. همه چیز در آن جهان عالی است. من واقعا بهش افتخار می‌کنم.» ب

با وجود این که هنوز آینده‌ی جهان سینمایی دی‌سی به شکل درست و حسابی مشخص نیست اما به نظر می‌رسد برادران وارنر در حال سر و سامان دادن پروژه‌هایش است. چند وقتی است که صحبت‌های بسیاری درباره‌ی فیلم جدای «بتمن» مطرح می‌شود و حتی احتمال جدا بودن فیلم «بتمن» مت ریوز از جهان سینمایی دی‌سی به گوش رسیده بود که مت ریوز به سرعت واکنش نشان داد و با توییتی اعلام کرد که فیلم تنهای «بتمن» قطعا در جهان دی‌سی خواهد بود. اما تنها بودن فیلم به این معنی است که دیگر خبری از حضور شخصیت‌های دیگر در فیلم نخواهد بود و با داستانی انحصارا درباره‌ی بتمن طرف هستیم.