بایگانی‌ها

اولین واکنش‌ها به «بلید رانر 2049»

اولین واکنش‌ها به «بلید رانر 2049»
اولین واکنش‌ها به «بلید رانر 2049»

طرفداران «بلید رانر» می‌توانند خوشحال باشند. اولین نمایش «بلید رانر 2049» برای منتقدان با استقبالی فراتر از انتظار مواجه شده. واکنش‌های اولیه نشان می‌دهد که ساخته دنی ویلنو نه فقط از فیلم اصلی چیزی کم ندارد، بلکه خیلی‌ها آنها بهترین فیلم سال 2017 و شاهکاری تکان‌دهنده در ژانر علمی-تخیلی خوانده‌اند. فیلم از نظر بصری حیرت‌انگیز و پرده پایانی آن دیوانه‌کننده توصیف شده است.

منتقدان «بلید رانر 2049» را شاهکار خطاب کردند و علاوه بر ستایش دنی ویلنوو، فیلمبردار اثر راجر دکینز مستحق اسکار دانستند.

توییت‌های بدون وقفه و زیاد منتقدان در واکنش به فیلم بسیار جذاب است که در زیر آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

جردن هافمن، گاردین: خبرهای خوب! «بلید رانر 2049» یک دنباله‌ی درجه یک که جهان فیلم اصلی را به خوبی بست داده است. خیلی به آن امیدی نداشتم، الآن عاشقش شده‌ام. (حتی لتو)

 

سیمون تامپسون، فوربز: «بلید رانر 2049» را دیدم. شگفت‌انگیز است، کاراکترها و اجراها قوی هستند، به فیلم اصلی وفادار می‌ماند اما حفره‌هایی در آن وجود دارد.

 

اریک دیویس، نویسنده و منتقد راتن تومیتوز: «بلید رانر 2049» یک علمی-تخیلی شاهکار است. دستاوردی عمیق که این روزها کمتر می‌دهیم. از نظر بصری تکان‌دهنده و شگفت‌انگیز است. فکر می‌کنم «بلید رانر 2049» از فیلم اول هم بهتر است، دنی ویلنوو هیجان‌برانگیزترین کارگردان حال حاضر است.

 

استیون وینتراب، کولایدر: همگی دنی ویلنوو را تشویق کنید. کار غیرممکنی را انجام داده و یک فرار از خانه را خیلی خوب ساخته است. دوست داشتم. حتی اگر به این فیلم علاقه ندارید، تصویربرداری راجر دیکنز لایق ستایش است. او اسطوره است.

 

جس هاوکن، لو پوینت: تنها چیزی که می‌توانم راجع به «بلید رانر 2049» بگویم… اسکار راجر دیکنز را همین الآن بدهید. تصویربرداری کاملا درجه یک.

ویلیام بیبیانی، اینترویو: «بلید رانر 2049» نفس آدم را بند می‌آورد. یک ادامه‌ی درجه یک و رمزآلود که جهانش را بسط داده است.

جنا بوش، کامینگ سون: «بلید رانر 2049» یکی از تکان‌دهنده‌ترین فیلم‌ها است. حالا دنی ویلنو یک شاهکار دارد.