بایگانی‌ها

نامه راک به استن لی

نامه راک به استن لی
نامه راک به استن لی

راک یا همان دواین جانسون، سوپراستار سینمای هالیوود بعد از ملاقات استن لی در مراسم معرفی فیلم جدیدش «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» در کامیک‌کان شهر لس‌آنجلس، نامه‌ی تشکری را خطاب به این خالق بزرگ کتاب‌های مصور در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد.

«این مرد. این افسانه. وقتی 17 سال پیش برای اولین بار به هالیوود وارد شدم، استن لی (یکی از خالقان مرد عنکبوتی، مرد آهنین، ثور، هالک، مردان ایکس، چهار شگفت‌انگیز، دکتر استرنج و چندین شخصیت دیگر) با آغوش باز به من خوش‌آمد گفت. همیشه با مشاوره‌های هوشمندانه‌اش به من کمک کرد تا شخصیت خودم را بسازد. او می‌گفت خلاق باش، هیچ محدودیتی برای خودت قرار نده… خوش بگذران. سال‌های زیادی گذشت و من در کامیک کان لس آنجلس دوباره این فرصت را داشتم تا او را در آغوش بگیرم و از او تشکر کنم. بخش زیادی از جایگاه شغلی‌ای که من الآن دارم مدیون گوش کردن به صحبت‌های او بوده است. به افتخار تخیل، دوست من، محدود نباش و خوش بگذران. بلک آدام شما.»

دواین جانسون در انتهای متنش به نقش بلک آدام، دشمن اصلی شخصیت شزم، در جهان سینمایی دی‌سی اشاره کرده که در سال 2019 و در ادامه‌ی سری فیلم‌های دی‌سی و بعد از «لیگ عدالت» به روی پرده خواهد رفت.