بایگانی‌ها

انتشار اولین عکس رسمی از فیلم جدید اسپیلبرگ

انتشار اولین عکس رسمی از فیلم جدید اسپیلبرگ
انتشار اولین عکس رسمی از فیلم جدید اسپیلبرگ

زمانی که درباره‌ی فیلم‌های مهم فصل جوایز امسال صحبت می‌کنیم بیشتر فیلم‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارند و هنوز چیز زیادی از آن‌ها نمی‌دانیم. «پست» اسپیلبرگ هم از این قاعده مستثنی نیست.

اسپیلبرگ در فلیم تازه‌اش دوباره تیم بازیگری درست و حسابی جمع کرده و انتظارها را حسابی بالا برده. تام هنکس به عنوان دبیر تحریریه واشینگتون پست، بن برادلی را بازی می‌کند و مریل استریپ نقش ناشر پست، کی گرام را ایفا کرده است. آلیسون بری، کری کون، بروس گرینوود، تریسی لتس، باب آدنکرک، دیوید کراس، سارا پالسون، جسی چلمونز، مایکل استالبرگ، برادلی ویتفورد، پت هیلی و زک وودز به عنوان دانیل السبرگ از جمله دیگر بازیگران فیلم هستند.

 مضمون خاصی که قصه‌ی «پست» با خود دارد، اینکه رسانه‌ها داستان‌هایی را گزارش می‌دهند که درباره‌ی قدرت‌هایی است که در دولت وجود دارد و نباید وجود داشته باشد به شدت شبیه زمان مدرن است. سوزان لیسی کارگردان مستند «اسپیلبرگ» که به تازگی از شبکه‌ی اچ بی او پخش شده است درباره‌ی دلیل اینکه اسپیلبرگ چنین داستانی را برای ساخت استفاده کرده به همین زمان مدرن اشاره می‌کند و می‌گوید: «این دلیلی است که او چنین فیلمی می‌سازد. یعنی داستان داستان واقعی و تاریخی است اما دلیل این که اسپیلبرگ ترجیح داد چنین داستانی را بسیازد این است که احساس می‌کند این یک پیام است که این روزها زمانی درستی برای بیرون آمدنش است. نمی‌خواهم به جایش صحبت کنم اما به نظرم این دلیلی است که او دارد چنین فیلمی می‌سازد.»

«پست» اواخر دسامبر امسال به صورت محدود اکران می‌شود و نمایش گسترده آن در تعطیلات سال نوی میلادی خواهد بود.