بایگانی‌ها

خبرهای تازه از بازگشت «وست‌ورلد»

خبرهای تازه از بازگشت «وست‌ورلد»
خبرهای تازه از بازگشت «وست‌ورلد»

شبکه HBO را با سریال و مستندهای متفاوت می‌شناسیم و «وست ورلد» ساخته‌‌ی جدید جی. جی آبرامز و زوج نولان-جوی هم جزو همین دسته است. سریال محبوبی که آبرامز و نولان را به مقاصدشان در سینما از همیشه نزدیک‌تر کرده است. اما چیزی که به مزاج مخاطبان خوش نیامد زمان طولانی تا پخش فصل دوم بود.

با اینکه اطلاعات فصل دوم هم انگار در گاوصندقی چند قفله به سر می‌برد و تنها چیزی که منتشر شد تریلر کوتاه در کامیک‌کان 2017 است، آن‌ها حتی تاریخ پخش را هم اعلام نکرده‌اند، اما با تشکر از ایوان ریچل‌وود و توئیت چند ساعت قبلش، پخش فصل جدید در سال 2018 سریال تأیید شد.

جاناتان نولان هم در مصاحبه اخیرش با هالیوود ریپورتر در این مورد گفته: «ما خیلی وقت پیش به شبکه گفته بودیم که این سریال متفاوت است، پایلوتی هم که به شبکه دادیم همین را نشان می‌داد. “بازی تاج و تخت” خیلی جاه‌طلبانه بود، اصلا یکی دلایلی که سراغ HBO رفتیم همان بود. “وست ورلد” سریال پخش شده از تلویزیون است اما ما دنبال ساختاری کاملا سینمایی بودیم، کیفیت بسیار بالای گروه نویسندگی این را اثبات می‌کند. از ابتدا با شبکه طی شد که این سریال با این درجه از جاه‌طلبی به پخش سالیانه نمی‌رسد، البته که کاملا شکستن سنت همیشگی تلویزیون است. این را هم بگویم که فصل دوم فراتر از فصل یک است، پارک بخش‌های متفاوتی دارد، امیدوارم بتوانیم در آن‌ها هم به ماجراجویی بپردازیم!»