بایگانی‌ها

بتمن تازه‌ای در راه است؟!

بتمن تازه‌ای در راه است؟!
بتمن تازه‌ای در راه است؟!

بتمن دوباره با «لیگ عدالت» به سینماها بازگشته و  همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد فیلم با واکنش‌های نه‌چندان مثبتی همراه شده. با این وجود هنوز معلوم نیست که حضور بن افلک در نقش شوالیه تاریکی ادامه خواهد داشت یا نه. بتمن و افلک در یکی دو سال گذشه به اندازه‌ای اصطکاک و حاشیه داشته‌اند که براساس آن می‌شود یک مستند بلند تهیه‌ کرد!

هفته گذشته بن افلک در گفتگویی تلویحا اعلام کرد که می‌خواهد از زیر دست دی‌سی و وارنر در برود و دیگر علاقه‌ای به ادامه حضور در نقش بتمن ندارد. فقط چند روز پس از انتشار این خبر کوتاه، شایعه‌ای در اینترنت پیچید که مت ریوز هم افلک را نمی‌خواهد و به جای ادامه دادن داستان بتمن معرفی شده در «بتمن علیه سوپرمن» و «لیگ عدالت» در فکر سه‌گانه‌ای تازه و منحصر به شخصیت شوالیه تاریکی است. اخباری که نشان می‌داد اظهارات استودیو مبنی بر همکاری صمیمانه افلک و ریوز چندان با واقعیت جور در نمی‌آید.

حالا ماجرا یک قدم هم جلوتر رفته و نام گزینه اصلی ریوز برای بتمن به رسانه‌ها درز پیدا کرده: جیک جیلنهال! جیلنهال 36 ساله یکی از محبوب‌ترین بازیگران نسل حاضر است که با توجه به انتخاب‌های متفاوتش به‌عنوان یک هنرپیشه صاحب‌سبک و نگاه شناخته می‌شود. جالب اینجا است که جیلنهال سابقه‌ی عجیبی را در ارتباط با ابرقهرمان‌ها به ویژه بتمن دارد. او هم در زمان ساخت «بتمن می‌آغازد» و هم سری اول «اسپایدرمن» جزو گزینه‌های ایفای نقش اصلی بود. در «شوالیه تاریکی» برای ایفای نقش هاروی دنت در نظر گرفته شده بود و حتی پیش از جرد لتو یکی از نامزدهای نقش جوکر در «جوخه انتحار» بود. این را هم نباید فراموش کرد که مگی خواهر جیک  در «شوالیه تاریکی» جلوی دوربین رفته است.!

طبق اخبار تایید نشده، ریوز به صورت خصوصی با جیلنهال دیدار کرده و آنها به توافق نهایی بسیار نزدیک شده‌اند. باید دید که در روزهای آینده بتمن چه سرنوشتی پیدا می‌کند.