بایگانی‌ها

تسخیر گیشه‌ها؛ یک ماه دیگر

تسخیر گیشه‌ها؛ یک ماه دیگر
تسخیر گیشه‌ها؛ یک ماه دیگر

 کمتر از یک ماه دیگر «جنگ ستارگان: آخرین جدای» ساخته‌ی رایان جانسون در سینماهای جهان به روی پرده خواهد رفت. امسال تا اینجا برای جانسون سال خوبی بوده، او تنها کارگردان «جنگ ستارگان» در 18 ماه گذشته بوده که نه اخراج شده و نه تحت فشار خاصی کارش را انجام داده است. علاوه بر این لوکاس فیلم به قدری از کار این کارگردان راضی بوده که از همین حالا یکی از فیلم‌های سه‌گانه بعدی را که از 2020 شروع خواهد شد به او سپرده است، البته که باید منتظر واکنش هواداران هم بود.

مجله اینترتینمنت ویکلی که از ابتدا حضور فعالی در گوشه و کنار پروسه تولید فیلم داشته و تا کنون 4 کاور از شخصیت‌های «آخرین جدای» چاپ کرده، چندین خبر از احوال عوامل گذاشته و با آن‌ها گفتگو کرده و عکس‌های اختصاصی زیادی از فیلم منتشر کرده است.

مارک همیل، که تا الآن تئوری‌های طرفداران مبنی بر گرایش کاراکتر لوک اسکایواکر به سویه تاریکی در «آخرین جدای» را رد کرده است و قضیه را کاملا عکس می‌داند، در گفتگوی اخیرش گفته: «در “جنگ ستارگان” تاریخچه‌ای مبنی بر تقابل سویه تاریکی و سویه روشنایی وجود دارد که خیلی جذاب است. در این بین هم داستان آناکین را می‌بینیم که با اغواگری سویه تاریکی از کودک دوست داشتنی به دارث ویدر بدل می‌شود، وسوسه‌ای که به سراغ لوک هم آمد. هرچند زمزمه‌ای مبنی “من پدر تو هستم” همواره از سوی ویدر به سمت لوک می‌آید، اما درون لوک ندایی می‌گوید “آدم بده اوست، هیچ ذره‌ای از او در من وجود ندارد.”»

ری و کایلو رن که همواره یکدیگر را تحسین می‌کنند احتمالا در این قسمت، خوب هوای هم را خواهند داشت. آدام درایور بازیگر نقش کایلو رن در مورد شخصیتش گفته: «او از همان کودکی از توانایی‌هایش آگاه بوده و چنین پتانسیلی را هم در ری می‌بیند که البته کاملا ترسناک هم هست. به نظرم ایده اینکه فرزند خانواده‌ای باشی که تمام عمر خود را وقف باوری کرده‌اند که وجود خیلی‌ها به آن وابسته شده خیلی جذاب است و پیچیدگی خاصی به کاراکتر می‌دهد.»

عکس‌های جدید منتشر شده از «جنگ ستارگان: آخرین جدای» را در دنیای تصویر آنلاین ببینید.