بایگانی‌ها

شروع عجیب و غریب فصل دوم سریال جنجالی «آقای ربات»

شروع عجیب و غریب فصل دوم سریال جنجالی «آقای ربات»
شروع عجیب و غریب فصل دوم سریال جنجالی «آقای ربات»

یکی از پدیده‌های دنیای نمایش و سرگرمی در سال گذشته سریال جنجالی شبکه یو‌اس‌ای نتورک یعنی «آقای ربات» بود. سریالی مدرن و تحت تاثیر دنیای سینمایی دیوید فینچر که داستان گروهی از هکتیویست‌ها را روایت می‌کرد که برای انقلابی زیرزمینی در آمریکا تلاش می‌کنند. «آقای ربات» در مراسم گلدن گلوب سال گذشته جایزه بهترین سریال درام را برد و احتمالا در مراسم امی امسال هم از مدعیان اصلی است.

«آقای ربات» به شکل تکان‌دهنده‌ای در فصل اول به پایان می‌رسید. طوری که پایان جذاب آن بخشی از گره‌گشایی‌هایی ناامیدکننده‌ی سریال را نجات داد و تماشاگران را دوباره با خودش همراه کرد.

تنها چند ساعت دیگر به شروع فصل دوم سریال زمان باقی مانده. اما سازندگان سعی کرده اند تا شروع فصل دوم هم مانند خود سریال عجیب و غریب باشد. به همین دلیل قبل از آن که فصل دوم از طریق شبکه‌های کابلی در دسترس قرار بگیرد، یک ساعت از افتتاحیه فصل دوم بر روی توئیتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی منتشر شد!

واکنش‌های سریال فقط به این ایده‌ی جذاب رسانه‌ای و بازاریابی محدود نمی‌شود و منتقدانی که دو اپیزود ابتدایی از فصل دوم را تماشا کرده، حسابی تحت تاثیر «آقای ربات» قرار گرفته اند.

اگر شما هم از تماشاگران سریال هستید و برای آگاهی از سرنوشت الیوت و انقلاب اف-سوسایتی کنجکاو اید، تنها چند ساعت دیگر باید منتظر باشید.