بایگانی‌ها

مادرم جلوی چشمم آمد!

مادرم جلوی چشمم آمد!
مادرم جلوی چشمم آمد!

ساختن فیلمی مانند «مادر!» که نظرات بسیار متضادی در موردش هست کار بسیار سختی است. فیلمی که در عین حال هم نظرات مثبتی دارد و هم بعد از نمایشش در جشنواره ونیز و تورنتو هو شد. حالا آرونوفسکی در آخرین مصاحبه‌اش گفته فعلا کاری به جز دیدن تلویزیون انجام نخواهد داد. آرنوفسکی اعلام کرده :«ما فیلم را خیلی زود اکران کردیم چون استودیو یک ماه نمایش فیلم را جلو کشید و می‌خواست که در فستیوال‌ها شرکت کنیم. این یعنی برای یک ماه، روزی بیست ساعت کار می‌کردیم. فقط احتمالا یکی دو روز به من استراحت دادند که کت و شلوارم را برای ونیز بگیرم.»

آرونوفسکی در ادامه این مصاحبه گفته که فعلا انتظار نداشته باشید که دوباره به فیلمسازی برگردد:«کل این ماجرا حسابی به من آسیب زده، من فقط می‌خواهم بنشینم و فصل سه «ریک و مورتی»، و فصل هفت «بازی تاج و تخت» را ببینم!»

آرونوفسکی در بخش دیگری از نظرات متضاد در مورد فیلم استقبال کرد. و گفت همیشه عاشق فیلم‌هایی مانند «پرتقال کوکی» و کارگردانانی مثل دیوید کراننبرگ بوده که همیشه آثارشان نظرات متضادی را ایجاد می‌کردند.

آرنوفسکی همچنین گفته که گرفتن واکنش شدید از مخاطب هدف اصلی او در این فیلم بوده:«استاد من استورات روزنبرگ (لوک خوش دست) همیشه می‌گفت که تو باید آن‌ها را بخندانی، بگریانی، و به شدت بترسانی. من می‌خواهم تماشاگر را در لبه صندلی نگه دارم. مخصوصا در زمانه‌ای که ما در هر لحظه همزمان به چندین صفحه نگاه می‌کنیم، از موبایلمان تا تلویزیون و کامپیوتر، پس باید چیزی بسازیم که شما بخواهید تماشا کنید.»