بایگانی‌ها

باکس آفیس در تسخیر موذی

باکس آفیس در تسخیر موذی
باکس آفیس در تسخیر موذی

«موذی: آخرین کلید» چهارمین فیلم از مجموعه فیلم‌های «موذی» به زودی به نمایش درخواهد آمد و باید برای رتبه‌ی اول باکس آفیس با فیلم‌هایی مانند «جومانجی: به جنگل خوش‌ آمدید» و «جنگ ستارگان: آخرین جدای» مبارزه کند.

طبق تخمین‌ها به نظر می‌رسد «موذی: آخرین کلید» با فروش نزدیک به 26 میلیون دلار با 3116 سینما در شمال امریکا آغاز به نمایش کند. از طرفی «آخرین جدای» با 4232 سینما، در چهارمین هفته‌ی نمایشش 24 میلیون دلار در امریکای شمالی خواهد فروخت. «جومانجی»،  ساخته‌ی سونی پیکچکرز احتمالا با احتساب این آخر هفته فروش امریکای شمالی خود را به 241 میلیون دلار خواهد رساند این درحالی است که این فیلم در بازار بین‌المللی نزدیک به 200 میلیون دلار فروش کرده. «جومانجی: به جنگل خوش‌ آمدید» با بازی دوین جانسون، کوین هارت، جک بلک و کارن گیلان ادامه‌ای است بر فیلم 1995 با بازی رابین ویلیامز فقید. «آخرین جدای» با رقم نزدیک به 573 میلیون دلار در امریکای شمالی به ششمین فیلم پرفروش تاریخ امریکای شمالی، پایین‌تر از «اونجرها» با رقم 623 میلیون دلار تبدیل شده. این فیلم همینطور دومین افتتاحیه بزرگ تاریخ سینما را با 220 میلیون دلار از تاریخ 15 تا 17 دسامبر در کارنامه ی خود دارد.

فعلا در جایگاه‌‌های بعدی باکس‌آفیس «پیچ پرفکت3» و «بزرگترین شومن»، با بازی هیو جکمن و زک افران، هر دو در دومین هفته‌ی نمایش خود به ترتیب به فروش 63 میلیون دلاری و 49 میلیون دلاری رسیده‌اند. این در حالی است که با احتساب این آخر هفته‌ تخمین زده می‌شود «پیچ پرفکت3» به رقم 85 میلیون دلار و «بزرگترین شو من» به رقم 77 میلیون دلار فروش برسند.