بایگانی‌ها

تارانتینو و دردسرهای تازه

تارانتینو و دردسرهای تازه
تارانتینو و دردسرهای تازه

حواشی هفته گذشته تارانتینو درباره اوما تورمن و پولانسکی ممکن است کار دست تارانتینو بدهد! سایت Showbiz 411  اعلام کرده که مدیران سونی برای تولید فیلم جدید تارانتینو تردید دارند. ظاهرا استودیو بابت حواشی هفته پیش این کارگردان نگران است و احتمالا دلایل مهم دیگری نیز وجود دارد تا تولید این پروژه پرامید مورد بازبینی قرار گیرد.

در وهله اول، فیلم بسیار پرخرج به‌نظر می‌رسد. بودجه فیلم در حوالی 100 میلیون دلار تخمین زده شده و پس از بازاریابی‌ها مشخص شد فیلم باید در اکران جهانی 375 میلیون دلار بفروشد تا هزینه ساخت خود را برگرداند. این درحالی است که تنها یک بار فروش فیلمی از این کارگردان 54 ساله توانسته از این رقم عبور کند («جانگو رها از بند» با 425 میلیون دلار فروش جهانی). ثانیا، با اعلام خبر حضور کاراکتر پولانسکی، فیلم از همین حالا وارد حاشیه و ماجراهای منفی شده است که هر روز برای پروژه مشکل ایجاد می‌کند.

لئوناردو دی‌کاپریو به پروژه پیوسته است و زمزمه‌هایی از حضور برد پیت، تام کروز و آل پاچینو در فیلم نیز به گوش می‌رسد. مارگو رابی نیز احتمالا نقش شارون تیت را بازی خواهد کرد. تاریخ اعلام شده برای اکران این فیلم پرخرج و بزرگ 9 آگوست 2019 است و مطمئنا سونی نمی‌خواهد یک فیلم پرهزینه و عرضه نشده روی دستش بماند، بنابراین درباره ساخت یا عدم ساخت فیلم به سرعت تصمیم‌گیری خواهد کرد. هرچند هیچ‌کدام از گمانه‌زنی‌ها حالت رسمی به خود نگرفته است و مدیران کمپانی نیز در حال رصد اتفاقات هستند. از پارامونت نیز خبری به گوش نمی‌رسد؛ کمپانی که درحال تولید یک «سفرستاره‌ای» با درجه R براساس طرحی از تارانتینو است. فیلمی که حرف از کارگردانی آن توسط خود تارانتینو نیز بود.