بایگانی‌ها

آقا و خانم اوباما به نت‌فلیکس می‌روند

آقا و خانم اوباما به نت‌فلیکس می‌روند
آقا و خانم اوباما به نت‌فلیکس می‌روند

نیویورک تایمز گزارش داده رئیس جمهور و بانوی اول سابق آمریکا در حال صحبت با وبسایت نتفلیکس برای تولید چند برنامه هستند. آثاری که تمرکزشان بر روی به اشتراک گذاشتن داستان‌های الهام‌بخش است.

به نظر می‌رسد که نتفلیکس برای سری جدید برنامه‌هایش واقعا اهداف بالایی را در سر می‌پروراند و حالا نام اوباما در کنار فیلمسازانی مثل شاندا رایمز (خالق سریال آناتومی گری) و رایان مورفی (خالق داستان ترسناک آمریکایی) قرارگرفته که قصد دارند در سال بعد برای نتفلیکس برنامه بسازند.

هرچند به نظر می‌رسد نتفلیکس تنها جایی نیست که به اوباما پیشنهاد داده. اپل و آمازون هم هر دو برای پخش همین محتوا ابراز علاقه کرده‌اند. نتفلیکس و نمایندگان اوباما به این اخبار واکنشی نشان نداده‌اند اما اریک اشتولز به نیویورک تایمز گفته: «رئیس جمهور و خانم اوباما همیشه به قدرت داستانگویی برای الهام مردم اعتقاد داشته‌ و در طول زندگی‌شان تلاش کرده‌اند داستان‌هایی که جهان را به سوی خوبی تعییر می‌دهند را پخش کنند.»

هنوز مشخص نیست که دقیقا این داستان‌های الهام بخش قرار است به صورت سریال پحش شوند یا مستند. اما تایمز در گمانه‌زنی‌ای اعلام کرده یکی از این برنامه‌ها ممکن است شامل میزگردهایی در مورد مسائلی مانند بیمه درمانی و تغییرات اقلیمی باشد که توسط خود باراک اوباما اجرا می‌شود و میشل هم میزگرد مشابهی در مورد تغذیه برگزار خواهد کرد. با توجه به نداشت تجربه کافی تلویزیونی هنوز معلوم نیست رقم پیشنهادی نت فلیکس به اوباما مشخص نیست، اما نتفلیکس اخیر با امضای قراردادی سیصدمیلیون دلاری با رایان مورفی سروصدای زیادی ایجاد کرد، حالا باید دید که قرارداد اوباماها چقدر خواهد بود.