بایگانی‌ها

تاریخ اژدها و پیدایش واکرها

تاریخ اژدها و پیدایش واکرها
تاریخ اژدها و پیدایش واکرها

ماشین پول‌سازی شبکه اچ‌بی‌او، «بازی تاج و تخت» به نوعی رو به اتمام است و به نوع دیگر راه درازی میان عام مردم برای پول ساختن در پیش دارد. فصل هشتم و پایانی «بازی تاج و تخت» سال 2019 تمام می‌شود و قرار است پنج اسپین‌آف از داستان خیالی آر.آر.مارتین بسازند که تاکنون اچ‌بی‌او تکلیف یکیشان را مشخص کرده.

این اسپین‌آف داستانش چند هزار سال قبل‌تر از داستان فعلی است و تاریخ وستروس را روایت می‌کند، اچ‌بی‌او با دادن وعده‌ی شگفتی برای هواداران گفته: «قصه‌ای خواهد بود از بخش اساطیری وستروس و راز و رمز تاریکش، از ریشه شکل‌گیری وایت‌واکرها گرفته تا استارک‌های افسانه‌ای… داستانی که انتظارش را ندارید.»

جین گلدمن سازنده این سریال پیش‌درآمد از «بازی تاج و تخت» خواهد بود و همکار اصلی‌اش در این پروژه متیو وان «کینگزمن» و «مردان ایکس: کلاس اول» است. در کنار این دو شبکه تیم نویسندگان خوبی هم برای نوشتن پایلوت در مرحله نخست و بعد قسمت‌های سریال جمع کرده که در حال کارکردن روی متن هستند؛ از جمله مکس بورنستین «جنگ جهانی زد»، برایان هلگلند «محرمانه لس آنجلس» و «رودخانه میستیک»، کارلی ری «مردان دیوانه» و «بازماندگان»، همچنین برایان کگمن که ده قسمت فصل اول «بازی تاج و تخت» را نوشته و تهیه کرده شامل تیم نویسندگان سریال جدید خواهند بود.

تام مک‌کارتی کارگردان و نویسنده فیلم برنده اسکار «اسپات‌لایت» هم قرار است قسمت پایلوت اسپین‌آف را کارگردانی کند. همچنین اچ‌بی‌او اعلام کرده که سریال تا قبل از سال 2020 پخش نخواهد شد.