بایگانی‌ها

جنبش «من‌هم» به صنعت سینمای هند رسید

جنبش «من‌هم» به صنعت سینمای هند رسید
جنبش «من‌هم» به صنعت سینمای هند رسید

دنیای تصویر آنلاین- تانوشری  داتا،دخترشایسته سابق و بازیگر،چندنفر از اهالی سینمای هند را به آزار جنسی متهم کرد از جمله نانا پاته‌کار،ویویک آگنیهورتی. تعدادی از اهالی سینمای هند مانند پریانکا و پارینیتی چوپرا، فرهان اختر، توینکل خانا،ریچا چادا و سِوارا بسکار از این بازیگر حمایت کردند.

نخستین بار تانوشری داتا در سال 2008 علیه نانا پاته‌کار،ویویک آگنیهورتی و چندنفر دیگر اتهاماتی را مطرح کرد اما او در گفتگویی اخیرا دوباره همان اتهامات را تکرار کرد که سبب شد این مساله دوباره موضوع روز شود. تانوشری داتا حتی در گفتگویش علتی  را که جنبش «من‌هم» در هند هیچ‌گاه به راه نخواهد افتاد،برشمرد.

فرهان اختر-کارگردان،تهیه کننده و بازیگر- که جنبش «مردان علیه هتک حرمت» را در هند راه انداخته از تانوشری داتا حمایت کرد و نوشت دلیل آنکه او ده سال تقریبا در محاق فراموشی مانده، مشخص است و جسارت او را ستود. پس از فرهان اختر تعدادی از چهره‌های سرشناس سینمای هند در شبکه‌های مجازی از او حمایت کردند.

اما ستارگان سینمای هند مانند آمیتاب باچان،امیرخان و سلمان خان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اتهاماتی که تانوشری داتا مطرح کرده حاضر به جوابگویی نشدند.