دیدار دوباره با ترمیناتور!

دیگر  لقب سلطان سه‌بعدی از جیمز کامرون تفکیک‌پذیر به نظر نمی‌رسد. فیلمسازی که با «آواتار» یک فناوری جدید را در دنیای سینما باز تعریف کرد و اگرچه مدت‌ها است فیلم سه‌بعدی جدید نساخته، اما نسخه بازسازی و سه‌بعدی فیلم‌های قبلی‌اش هم تماشاگران را به حیرت وا می‌دارد.

یکی از نمایش‌های ویژه جشنواره برلین امسال اختصاص داشت به نسخه بازسازی شده و سه‌بعدی «نابودگر ۲: روز داوری» فیلم جریان‌ساز کامرون در دهه‌ی نود. نمایشی که با استقبال قابل پیش‌بینی هم رو به رو شد.

علی معلم در گزارش ویدیویی دنیای تصویر آنلاین از تجربه برخورد سه‌بعدی با ترمیناتور می‌گوید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *