بایگانی‌ها

ویل اسمیت در مسابقات فرمول وان

ویل اسمیت در مسابقات فرمول وان
ویل اسمیت در مسابقات فرمول وان

ترجمه:مبینا روشن بین

 

دنیای تصویرآنلاین-لوئیس همیلتون-راننده مسابقات فرمول وان- به ویل اسمت کمک کرد تا به یکی از آرزوهایش جامه عمل بپوشاند .به او اجازه داد تا پیش از مسابقات جایزه بزرگ ابو ظبی در تمرین Parade شرکت کند.

معمولا در تمرین parade تنها رانندگان مسابقه حضور پیدا می کنند ولی ویل اسمیت به عنوان مهمان از طرف رؤسای «مرسدس» اجازه یافت تا به همیلتون ملحق شود.

اسمیت  به خبرنگار مسابقات فرمول وان، روزانا تنت گفت :«  فوق العاده است.من و لوئیس از زمان «جایزه بزرگ مونته کارلو» تقریبا نزدیک به پنج سال درباره این موضوع صحبت می کردیم. اولین باری بود که به داخل پیست می آمدم و زبانم بند آمد بود.من عاشق این کار هستم. بسیار هیجان انگیز است.»

او افزود :« بسیار خوشحالم که اینجا برای حمایت از همیلتون هستم.ما مدت طولانی در این باره صحبت می کردیم.من اینجا با قهرمان جهان هستم….! این برای من افتخار ویژه ای است.مانند این است که…. کاری را انجام دادم که در فهرست آرزوهای عمرم است.امسال ۵۰ ساله می شوم و تصمیم گرفته ام تا هر کاری که می خواهم را انجام دهم.او آرزویی  این پیرمرد را محقق کرد.»

، بعد از اینکه ویل اسمیت با کارگردان «مایکل بی» برای ساخت ویدیویی خنده دار همکاری کرد، اسمیت توانست در تمرین با همیلتون شرکت کند.  این ویدیو  «دزدیدن» نام دارد. او در این ویدیو  همیلتون را می‌دزدد‌ و خودش لباس راننده بر تن می کند و می‌تواند از عهده کارهای راننده در دوران مسابقه بربیایید.

اسمیت در ویدیویی در اینستاگرام گفت :« تو سیاه پوستی ،من سیاه پوستم‌.کسی قرار نیست تفاوت ها را بداند..».

اسمیت در سپتامبر ۲۰۱۸ پنجاه ساله شد و پنجاه سالگی را با پریدن از یک هلیکوپتر که بر فراز گرند کانیون بود ،جشن گرفت.او همچنین از همسرش «جادا پینکت اسمیت» خواست تا در اکتبر از یک هواپیما در دبی به عنوان بخشی از جشنش بپرد و یک ماراتون در اوایل همین ماه در کوبا برگزار کرد.