بایگانی‌ها

اجرای موزیکال «بینوایان» به سانس‌های ویژه رسید

اجرای موزیکال «بینوایان» به سانس‌های ویژه رسید
اجرای موزیکال «بینوایان» به سانس‌های ویژه رسید

نمایش موزیکال «بینوایان» به دلیل استقبال مخاطبان روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر و یکم دی‌ماه اجرای فوق العاده برگزار می کند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی نمایش، نمایش موزیکال «بینوایان» به دلیل استقبال مخاطبان روزهای 24 و 25 آذر و یکم دی‌ماه اجرای فوق العاده برگزار می کند. تا کنون بیش از ۴۰ هزار نفر به تماشای این نمایش نشستند و ۸۰ هزار نفر اقدام به خرید بلیت های این نمایش کردند.
علاقمندان به خرید بلیت سانس های ویژه می توانند به سایت «ایران نمایش» مراجعه کنند.
نمایش موزیکال «بینوایان» به کارگردانی حسین پارسایی و با رهبری بردیا کیارس با همراهی 300 بازیگر، خواننده و نوازنده از بیستم آبان ماه روی صحنه است.
ارکستر 150 نفره موسیقی به همراه بردیا کیارس به طور زنده از ابتدا تا انتهای اجرا گروه نمایش را در سالن تهران ـ رویال هال همراهی می‌کنند.
پارسا پیروزفر در نقش ژان والژان، نوید محمدزاده در نقش ژاور، پریناز ایزدیار در نقش فانتین، سحر دولتشاهی در نقش مادام تناردیه، هوتن شکیبا در نقش موسیو تناردیه، اشکان خطیبی در نقش ماریوس و امیرحسین فتحی در نقش آنژولراس (به ترتیب حضور صحنه‌ای) به همراه حدود 300 بازیگر، خواننده و نوازنده در این اجرا حضور دارند.
سیامک احصایی طراح صحنه، سارا اسکندری طراح چهره‌پردازی، شیمامیرحمیدی طراح لباس، علی براتی طراح حرکت، بامداد افشار طراح صدا، مرتضی نجفی طراح نور، فراز اسکندری ویدئو دیزاینر، هاسمیک کاراپتیان سرپرست بخش آوازی و سحر ستوده به عنوان مترجم و ترانه سرا دیگر عوامل این نمایش موزیکال هستند.
محمدصادق رنجکشان سرمایه‌گذار این پروژه است و میثم احمدی و محمد قدس تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.