بایگانی‌ها

پانزده نقل قول از استن لی/زندگی بدون چالش کامل نیست

پانزده نقل قول از استن لی/زندگی بدون چالش کامل نیست
پانزده نقل قول از استن لی/زندگی بدون چالش کامل نیست

 

دنیای تصویرآنلاین-استنلی مارتین لیبر خالق دنیای مارول دربیست و هشتم دسامبر سال 1922 متولد و در دوازدهم نوامبر 2018 در سن نود و پنج سالگی درگذشت.استن لی میراث بزرگی را برای طرفداران ابرقهرمانان به جا گذاشته است. او خالق شخصیت‌های محبوب و مشهوری مانند هالک، چهار شگفت انگیز، دکتر استرنج، مردعنکبوتی و… است. این نویسنده کتاب های مصور معمولا در فیلم‌هایی که براساس داستان ها و دنیای او ساخته می‌شد، حضوری افتخاری داشت.

استن لی اگر زنده بود  نود و شش ساله می‌شد.به همین مناسبت پانزده نقل قول او را منتشر می‌کنیم.

 

-به نظر بی‌وفایی می‌آید. من یک جفت پیژامه با لوگوی مارول هرگز نداشته‌ام.در خانه مجسمه‌های قهرمانان مارول را در کابینتی نگه می‌دارم. هر بار که شخصیت جدیدی  را می‌سازند، من عروسک جدید را به کابینت اضافه می‌کنم.

-کتاب‌های مصور برای من حکم داستان‌های پریان برای آدم بزرگ‌ها را دارند.

-کتاب‌های مصور داستان هستند.شبیه رمان یا هرچیز دیگری‌.پس اولین قدمی که باید بردارید این است که داستان‌گوی خوبی باشید.

-زندگی هرگز بی چالش کامل نمی‌شود

-سابق خجالت می‌کشیدم چون  نویسنده کتاب مصور بودم و دیگران پل می‌ساختند و به سراغ شغل‌های پزشکی و پیراپزشکی می‌رفتند.کم کم فهمیدم که سرگرمی یکی از مهم‌ترین بخش‌های  زندگی مردم است. مردم بدون سرگرمی می‌توانند به قعر سقوط کنند.احساس کردم اگر بتوانم مردم را سرگرم کنم،کار خوبی انجام داده ام.

-اگر به کاری که انجام می‌دهی،علاقه داری، این باعث پشتکارتان می‌شود.

-تنها نصحیتی که همه می‌توانند به شما بگویند این است که اگر می‌خواهید نویسنده بشوید، به نوشتن ادامه بدهید.و تا جایی که امکان دارد مطالعه کنید.

-تکنولوژی تبهکار نیست.تکنولوژی باید کمک کند.اما اگر تکنولوژی را استفاده می‌کنید که فقط از تکنولوژی استفاده کرده باشید،پس شما تماشاگر را فریب می‌دهید.بهترین داستان،بهترین کارگردانی و … را به او ارائه نمی‌دهید.

-ماندن در بازی خیلی عالی است.

-قدرت زیاد ،مسوولیت زیاد را به همراه دارد.

-اگر شکسپیر و میکل آنجلو زنده بودند،اگر تصمیم می‌گرفتند کتاب مصوری را باهم بنویسند. شکسپیر متن را می‌نوشت و میکل آنجلو طراحی را انجام می‌داد.چطور می‌تواند کسی  بگوید که کتاب‌های مصور به اندازه هر  چیز دیگری در این کره خاکی به عنوان یک فرم هنری ارزش ندارد؟

-وقتی کار می‌کنم شادترین زمان را می‌گذرانم. وقتی بیکار هستم، احساس می‌کنم وقتم به بطالت می‌گذرد.

-هرچه بیشتر مطالعه کنید، داستانگوی بهتری خواهید شد.

-هیچ وقت چرایی مصرف مواد مخدر در مردم را درک نکردم.این یک جور عادت است که می‌تواند شما را به کام مرگ بکشاند.برای سرحالی  یا حس خلاقیت بیشتر،نیازی به هیچ چیزی ندارم.

-مطالعه خیلی خوب است. شما می‌توانید از من نقل قول بیاورید!