بایگانی‌ها

دردسرهای عجیب در پشت صحنه Sense8

دردسرهای عجیب در پشت صحنه Sense8
دردسرهای عجیب در پشت صحنه Sense8

واچوفسکی‌ها (برادران سابق، خواهران فعلی) معمولا هیچ کاری را به شیوه و روش مرسوم انجام نمی‌دهند و با هر اثر خود به دنبال دستاوردی در دنیای نمایش می‌گردند.

سریال Sense8 (سنسیت) ساخته‌ی آخر آنها برای نت‌فلیکس هم از این قاعده مستثنی نیست. اثری که به دلیل پیچیدگی داستان و ساختار روایی ممکن است  با آن ارتباط برقرار نکنید، اما اگر با ماجرای پیوستگی ذهنی هشت انسان در گوشه و کنار دنیا همراه شوید، داستانی بکر، غنی و جذاب پیش‌روی شما است.

استقبال گسترده از فصل اول «سنسیت» باعث شد که تولید این سریال با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات ( تولید موازی در هشت شهر مختلف) برای فصل دوم تمدید شود. اما در حالی که چند ماه بیشتر به پخش فصل دوم زمان باقی نمانده، شایعات زیادی از پشت صحنه سریال به گوش می‌رسد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که تولید فصل دوم سریال «سنسیت» واچوفسکی‌ها  برای نت‌فلیکس با حاشیه‌های عجیبی همراه شده. تا جایی که لیلی واچوفسکی کار در پشت صحنه را رها کرده. پیش از این نیز یکی از بازیگران اصلی سریال به دلیل اختلاف با لانا واچوفسکی از پروژه کنار گذاشته شده بود.

با این وجود عوامل سریال در گفتگوهایی وجود مشکلات را تکذیب  و اعلام کرده اند که لیلی واچوفسکی به دلیل فشار کاری، مدتی از پروژه جدا شده و تا زمان بازگشت او لانا هدایت مجموعه را به تنهایی بر عهده خواهد داشت.

پیش از این کریسمس به‌عنوان موعد انتشار فصل دوم این سریال در نظر گرفته شده بود.