بایگانی‌ها

منتقدان در حال کشف لایه‌های پنهان «ما»

منتقدان در حال کشف لایه‌های پنهان «ما»
منتقدان در حال کشف لایه‌های پنهان «ما»

دنیای تصویرآنلاین-جدیدترین فیلم جردن پیل «ما» با واکنش مثبت منتقدان روبه رو شده است اما منتقدان در حال کشف لایه‌های پنهان مضمون فیلم هستند.

«ما» دنباله «برو بیرون» است که پیل نویسنده و کارگردانی کرده است.اریک کوهن در ایندی وایر نوشته است که «ما» ثابت می‌کند موفقیت «برو بیرون» در جدول فروش یک اتفاق نبود.او در ادامه تاکید می‌کند «ما» به تماشاچی آنچه توقع دارد ، ارائه می‌دهد ودر ادامه نگاه تصویری جردن پیل را ستایش می‌کند.

اریک وسپه از کولایدر عقیده دارد که «برو بیرون» را می‌توان برادر بزرگتر  موفق«ما» در نظر گرفت اما تاکید می‌کند «ما» فیلم کاملا متفاوتی از «برو بیرون» است.  او می‌نویسد:« جردن پیل زمانی که می‌خواهد زیرمتن را به فیلم ترسناک بامزه اش اضافه کند، مثل همیشه تند و تیز می‌شود.»

امیلی یوشیدا از سایت والچر «ما» و «برو بیرون» را مقایسه می‌کند و می‌نویسد «برو بیرون» پیام روشن‌تری نسبت به «ما» دارد.یوشیدا عقیده دارد «ما» فیلم شلوغ‌تری نسبت به «برو بیرون» است.

تاشا رابینسن در ورج می‌نویسد «ما» یک فیلم ترسناک مدرن سنتی است. و کوین فالون در دیلی بیست اعتقاد دارد که «ما» بازهم نظریه درباره جامعه آمریکا به واسطه یک فیلم ترسناک ارائه می‌دهد.