بایگانی‌ها

جنیفر لوپز:بازیگر دست کم گرفته شده!

جنیفر لوپز در توقف ناپذیر
جنیفر لوپز در توقف ناپذیر

دنیای تصویرآنلاین-جنیفر لوپز بازیگری قدیمی و خواننده ای موفق است. او با «شیادان» ساخته لورن اسکافاریا ثابت کرد در پنجاه سالگی در زمینه بازیگری حرف برای گفتن دارد. او در هفته های گذشته نامزد محافل و مراسم های مختلف فصل جوایز پایان سال شده است. لوپز برای ایفای نقش رامونا مدتها تحقیقات انجام داد. او می‌گوید:« من فیلم بازی می‌کنم چون بازیگری را عاشقانه دوست دارم. از فیلمسازی لذت می‌برم.حتی فکر نمی‌کنم که فلان نقش را بازی نکنم چون سخت است.از همان ابتدای راه کار سخت بود.»
جنیفر لوپز در این سال‌ها هیچ گاه از قواعد خودش عدول نکرده است او هیچ وقت در فرنچایزها حضور نداشته، تهیه کننده بعضی از فیلم‌های اخیرش بوده ، در چند کمدی رومانتیک خاطره انگیز ایفای نقش کرده است.او حتی تا حالا در دنیای سینمایی مارول نیز حضور نداشته است.البته یکی از دلایلش می‌تواند کم فروغ بودن چهره های لاتین در این دنیای سینمایی باشد.
جنیفر لوپز عقیده دارد:« راز موفقیت در این است که مردم داستان و شما را در آن لحظه باور کنند که بتوانی روی صحنه حضوری یگانه و خاص داشته باشید و ارائه بدهید.من به موارد دیگر اصلا اهمیتی نمی دهم.»
جنیفر لوپز در «شیادان» تهیه کننده نیز بود. او می گوید:«تدوین دومی که روی فیلم انجام شد، شیادان به فیلم بهتری تبدیل شد اما هنوز نیاز داشت تا بازهم تدوین شود تا هیجانی که در پایان فیلم به تماشاگر انتقال پیدا می‌کند، منتقل شود.»
لوپز عقیده دارد که اگر یک مرد این فیلم را می‌ساخت «شیادان» یکسره فیلم متفاوتی می شد و نگاه دیگری داشت.