بایگانی‌ها

فیلم ابرقهرمانی نساز!

فیلم ابرقهرمانی نساز!
فیلم ابرقهرمانی نساز!

دنیای تصویرآنلاین-مارتین اسکورسیزی به لولو ونگ کارگردان «وداع» توصیه کرد که فیلم ابرقهرمانی نسازد.در میزگرد هالیوود ریپرتر از مارتین اسکورسیزی پرسیدند آیا به او پیشنهاد ساخت فیلمی از کمپانی مارول داده شده؟ اسکورسیزی پاسخ داد که خیر هرگز.سپس لولو ونگ توضیحات و دلایل خودش را ارائه داد که پس از فیلم مستقل و کوچک «وداع»  آیا باید وارد حیطه ساخت فیلم های پرفروش شود؟

ونگ گفت:« شما باید میان سینما و چیز دیگری که یک سرگرمی ساز بزرگ است تماییز قائل شوید.این فیلم های بزرگ سرگرمی سازی توسط یک کمیته ساخته می شود. ویکی از دلایلی است که در حال حاضر نمی خواهم این نوع فیلم را بسازم.» اسکورسیزی به ونگ پاسخ داد :« این کار رو نکن.»در ادامه اسکورسیزی  از سختی ساخت درام در دورانی که استودیوهای بزرگ توجه شان به ساخت فیلم های پول پاروکن و ابرقهرمانی است،توضیحاتی را ارائه کرد.

او گفت:«همیشه ماجرا به این می ماند که آیا او این تجارت هنری را ول نخواهد کرد؟»به هر حال  قابل درک است چراکه مارتین اسکورسیزی کلی زمان و تلاش کرد تا «ایرلندی» را به تولید برساند اما تنها کمپانی که پذیرفت این فیلم را تولید کند نتفلیکس بود و هیچ استودیویی تمایلی به سرمایه گذاری روی این فیلم از خودش نشان نداد.اسکورسیزی در پاسخ به سوال نمایش فیلم های نتفلیکس در سالن های سینما مقایسه جالبی انجام داد، او گفت:«من چندتایی فیلم داشتم که فقط دو یا سه هفته روی پرده نمایش داشتند. سپس از پرده پایین کشیده شدند. مانند سلطان کمدی.این فیلم فقط یک هفته و  نیم بر پرده سینما بود.دیگر به نمایش درنیامد.»