بایگانی‌ها

واکنش چهره های مهم دنیای سرگرمی سازی به مرگ کوبی برایانت

واکنش چهره های مهم دنیای سرگرمی سازی به مرگ کوبی برایانت
واکنش چهره های مهم دنیای سرگرمی سازی به مرگ کوبی برایانت

دنیای تصویرآنلاین-کوبی برایانت چهره مطرح بسکتبال آمریکا در سانحه سقوط هلی کوپتر دیروز درگذشت. مرگ او واکنش چهره های دنیای سرگرمی سازی از موسیقی گرفته تا سینما را برانگیخته و چهره های مطرح در صفحات شخصی او درباره او نوشته اند.
کوبی برایانت و دخترش در سانحه سقوط هلی کوپتر درگذشتند.
او برای نوشتن ،تهیه کنندگی در فیلم کوتاه «بسکتبال عزیز» برنده اسکار فیلم کوتاه نیز شده بود.او در این فیلم کوتاه نقش آفرینی نیزکرده بود.
لئوناردو دی کاپریو نوشت:«کوبی خارق العاده بود.یک اسطوره. خداوند به او و همه کسانی که عزیزانشان را از دست دادند، آرامش بدهد.مراتب عشق و اندوهم نثار خانواده کوبی. لس آنجلس هرگز مانند سابق نخواهد بود.»

لی آنکریچ:«من علاقمند ورزش نیستم.اما می دانم که کوبی واقعا با من مهربان بود.او مانند یک کودک در مغازه آبنبات فروشی بود وقتی جایزه اسکار را برای فیلم کوتاهش در مراسم اسکار بود.»

ترور نوآه نوشته است:« یا حضرت مسیح (این خبر) قلبها را شکست.»

جاش سفدی(کارگردان) در توئیتر با انتشار عکسی از برایانت نوشت:«خدایان نمی میرند.»

جفری رایت چنین ابراز ناراحتی خود را نشان داد:«زندگی بسی فراسوی توانایی ما برای کنترل است.خداوند عزیزان او و کسانی را که درگذشتند، آرامش بدهد.»

چدویک بوسمان نوشته است:«قلبم شکسته، شوک شده ام.همسر،پدر،فیلسوف-شاعر،ورزشکاری جنگجو،کارگردان،… تمرکزت جادویی بود،کوب. مهر من نثار تو و خانواده ات.»