بایگانی‌ها

ایرج راد بر «صندلی داغ» داریوش کاردان نشست

ایرج راد بر «صندلی داغ» داریوش کاردان نشست
ایرج راد بر «صندلی داغ» داریوش کاردان نشست

داریوش کاردان در روزهای کرونایی سلسله گفت‌وگوهایی با هنرمندان حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد که سومین گفت‌وگوی خود را با ایرج راد، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون انجام داده است.

به گزارش ایسنا، سلسله گفت‌وگوهای تلفنی داریوش کاردان در ایام قرنطینه و کرونایی که به نوعی یادآور گفت‌وگوهای این هنرمندان در برنامه «صندلی داغ» است، حالا به بهانه دیگری انجام می‌شود تا شاید بتواند حال‌وهوای این روزهای مردم را در شرایط دشوار کرونا و ماندن در خانه تا اندازه‌ای تغییر دهد.

هر قسمت این برنامه که با همت پویش مشاهنر تولید می‌شود، در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منتشر خواهد شد. 

حالا کاردان پس از مصاحبه با علی نصیریان و اسرافیل شیریچی (هنرمند خوشنویس) به سراغ ایرج راد رفته و از او درباره حال و روزش در این روزهای کرونایی پرسیده است. 

ایرج راد در بخشی از گفت‌وگوی خود با کاردان اظهار کرد که در این روزها گاهی آثار خود را مرور می‌کند و برخی خاطرات را زنده می‌کند. 

او همچنین یادآور شد: بشر با همه توامندی‌ها، دانش، احساس قدرت، خودخواهی و خودشیفتگی‌هایی که داشته و دارد، نمی‌تواند با یک ویروس مقابله کند و این خیلی عجیب است. ما گاهی درس نمی‌گیریم و چقدر خوب بود که اگر همه ما انسان‌ها می‌توانستیم در کنار هم خوب زندگی کنیم و دنیا جای بهتر بود و به دور از جنگ. 

راد ادامه داد: ما به این دنیا آمده‌ایم و مسئولیتی داریم که باید آن را انجام بدهیم و در عین حال لذت ببریم. ما موهبت‌هایی داشتیم که قدر آنها را نمی‌دانستیم.