بایگانی‌ها

کشف وسایل جدیدی از ساتیا جیت رای

کشف وسایل جدیدی از ساتیا جیت رای
کشف وسایل جدیدی از ساتیا جیت رای

دنیای تصویرآنلاین-پسر سایتا جیت رای، سندیپ رای فیلمساز است.او در دوران قرنطینه توانست در زیرزمین خانه پدرش،یکسری وسایل خاطره انگیز و باارزش پیدا کند.
این وسایل شامل نگاتیو 100 عکس چاپ نشده،1000 عکس از سرصحنه فیلم های او ونامه‌ها و تلگرام‌ها از چهره های مطرح سینما به رای است. این نامه‌ها و تلگرام‌ها از سوی چهره های مطرحی چون فرانک کاپرا، آکیرا کوروساوا، آرتور سی.کلارک و ریچارد آتن برو برای رای فرستاده شده بودند.
سندیپ رای می گوید در دوران پاکسازی زیرزمین خانه سایتا جیت رای به این چیزها برخورد کرده است . روز دوم ماه مه که سالروز تولد ساتیا جیت رای بود از این وسائل پرده برداری شد.
سندیپ می گوید ما معمولا هر چند وقت یکبار زیر زمین خانه را تمیز می کنیم. اما هیچ وقت با این زمان بیکاری روبه رو نشده بودیم(در دوران قرنطینه) که بتوانیم دنبال اشیای جدید بگردیم.»
خانواده سایتا جیت رای از سال 1959 در شهر کلکته و در جنوب شهر ساکن شدند.اما پس از مدتی به این خانه که در مرکز شهر است آمدند.
سندیپ می گوید بعضی از این نگاتیوها اصلا تا حالا چاپ نشده اند.تعدادی از این نگاتیوها به دوران فیلمبرداری پاترپانچالی مربوط می‌شود.