بایگانی‌ها

شبکه اپل سرمایه گذار فیلم جدید مارتین اسکورسیزی شد

شروع فیلمبرداری «قاتلان ماه کامل » از زمستان امسال
شروع فیلمبرداری «قاتلان ماه کامل » از زمستان امسال

دنیای تصویرآنلاین-پیشتر خبری منتشر شده بود که کمپانی پارامونت که به تنهایی قادر سرمایه گذاری روی پروژه جدید  جدید مارتین اسکورسیزی «قاتلاین ماه کامل » نیست. حال ورایتی گزارش داد که کمپانی اپل روی این پروژه سرمایه گذاری می کند..
، کمپانی پارامونت پخش کننده این فیلم است. بودجه «قاتلان ماه کامل» 200 میلیون دلار برآورد شده است. اریک راث براساس کتابی به همین نام نوشته دیوید گرن فیلمنامه را می نویسد.. 

.

داستان فیلم «قاتلان ماه کامل» درباره مجموعه قتل‌هایی است که در سالهای ۱۹۲۰ میلادی در اوکلاهاما روی داد؛ زمانی که سرخپوستان منطقه اوسیج در زیرزمین‌های خود نفت کشف کردند و سپس تک به تک کشته شدند. وقتی آمار قتل‌ها زیاد شد، اف‌بی‌آی که تازه تاسیس شده بود، پرونده را در دست گرفت و یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های سازمان‌یافته تاریخ آمریکا افشا شد.

«رابرت دنیرو» و «لئوناردو دی کاپریو» دو بازیگری هست که حضورشان در  این فیلم قطعی شده است. 

از سوی دیگر مارتین اسکورسیزی  برای شبکه بی.بی.سی فیلمی کوتاهی  برای برنامه«  فرهنگ قرنطینه با ماری برد» ساخت.  این فیلم کوتاه  که توسط خود مارتین اسکورسیزی فیلمبرداری شده است، همراه قسمت پایانی مجموعه  روز 28 ماه می پخش می شود. لی دانیلز نیز در این قسمت حضور خواهد داشت و  توضیح می دهد که چطور این دوران قرنطینه و تعطیلی هالیوود توانست فرصت رادیکال خلاقانه باشد.