بایگانی‌ها

آغاز فیلمبرداری ها از دوازدهم ژوئن

آغاز فیلمبرداری ها از دوازدهم ژوئن
آغاز فیلمبرداری ها از دوازدهم ژوئن

دنیای تصویرآنلاین-بعد از ماه‌ها تعطیلی ، هالیوود تولید فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی را با رعایت دستورالعمل‌های جدیدی که با نمایندگان اتحادیه‌های کارکنان بر سر آنها توافق کرده‌اند، از دوازدهم ژوئن از سر می‌گیرند.

 

با  مقررات جدیدی تغییرات فراوانی در روند فیلمبرداری‌ها به وجود خواهد آمد. شیوع ویروس کرونا صنعت تولید و نمایش فیلم‌های سینمایی در آمریکا را طی سه ماه گذشته کاملا تعطیل کرده بود.

 

یک دفترچه راهنمای ۲۲ صفحه‌ای جدید تهیه شده و به دفاتر و ادارت دولتی ارسال شده است.همه باید این دستورالعمل را ر عایت کنند..

 

به گزارش ایندی وایر و یو اس. ای تودی در این راهنما قید شده که آزمایش ویروس کرونا یکی از شرایط استخدامی بازیگران و کارکنان صحنه خواهد بود. بوفه غذا و نوشیدنی که سر صحنه فیلمبرداری‌ها رایج بود، به کلی حذف می‌شود، و غذا فقط در بسته‌بندی‌های تک‌نفره عرضه خواهد شد. هنگام انتخاب هنرپیشه یک حفاظ پلاستیکی هنرپیشه‌های جویای کار را از تیم کارگردانی جدا می‌کند و این حفاظ بعد از هر بار استفاده ضدعفونی می‌شود.

 

یک متخصص بیماری کووید-۱۹ باید در تمام صحنه‌های فیلمبرداری بر رعایت نکات نظارت کند و علاوه بر او، یک خط تلفن برای پاسخگویی به پرسش‌‌های بازیگران و کارکنان صحنه درباره شیوع ویروس کرونا، در اختیار همه قرار خواهد گرفت.