بایگانی‌ها

سوشمیتا سن: در بالیوود فامیل‌بازی را تحمل می‌کنیم

سوشمیتا سن: در بالیوود فامیل‌بازی را تحمل می‌کنیم
سوشمیتا سن: در بالیوود فامیل‌بازی را تحمل می‌کنیم

دنیای تصویرآنلاین-سوشمیتا سن از بازیگرانی است که بدون پشتوانه خانوادگی وارد سینمای هند شد. او و آیشوارایا رای هر دو در مسابقه زیبایی رتبه آوردند و سپس وارد سینمای هند شدند. اما آیشواریا رای موفق‌تر از سوشمیتا سن  بود و به شهرت فراوانی دست یافت.

سن نیز پس از مرگ سوشانت سینگ راجپوت نظر خودش را درباره بحث داغ مطرح شده بیان کرده است. بحث فامیل‌بازی،خودی و غیرخودی ،مشکلات روحی، افسردگی، دستاویز نشست‌های تلویزیونی، لایوهای اینستاگرامی ، مصاحبه‌ها و توئیت های فراوانی بوده است. طوری که بعضی از بازیگران هندی که به پشتوانه خانواده بازیگر وارد سینمای هند شدند،  از خشم و نظرات مردم عادی صفحات خود را در توئیتر بسته اند.

سوشمیتا سن می‌گوید از قدیم موضوع خودی وغیرخودی در سینمای هند وجود داشت وهمه این مساله را تحمل می‌کردند. او در ادامه تاکید می‌کند که یک نفر نمی‌تواند در این سناریو تغییری ایجاد کند و باعث از بین رفتن این موضوع شود.

سوشمیتا سن عقیده دارد که یک رقابت جوانمردانه میان خودی‌ها و غیرخودی‌ها وجود دارد.

سوشمیتا می‌گوید که حالا همه کلمه «فامیل بازی» را بکار می‌برنداما واقعیت این است که در صنعت سینما از قبل هم وجود داشته است. با آگاهی های اجتماعی، شبکه‌های اجتماعی، بحث داغ‌تر شده است. او می‌گوید اگر تغییر می‌خواهیم همگی باید مسوولیت بپذیریم نه اینکه فقط یک نفر مسوولیت تغییر را برعهده بگیرد.