بایگانی‌ها

نمایش آنلاین فیلم جدید عالیا بهات

عالیا بات در دنیای جاسوس‌ها
عالیا بات در دنیای جاسوس‌ها

دنیای تصویرآنلاین-به دلیل شرایط موجود سالن‌های سینما در هند که همگی تعطیل است و شیوع رو به افزایش ویروس کرونا در این کشور، فیلم جدید عالیا بهات «جاده 2» به صورت آنلاین به نمایش درخواهد آمد.

قسمت نخست این فیلم را ماهش بهات-پدر عالیا- در دهه نود با حضور پوجا بهات، سانجی دات ساخت. در این فیلم عالیا بهات، ادیتیا روی کاپور، سانجی دات و پوجا بهات ایفای نقش می‌کنند.

این نخستین باری است که عالیا بهات مقابل دوربین پدرش ظاهر می‌شود.ابتدا قرار بود روز دهم ژوئیه این فیلم در سالن‌های سینمای هند به نمایش عمومی درآید اما شرایط فعلی و ابهام در زمان بازگشایی سالن‌های سینما ماهش بهات و کمپانی فاکس استودیوز را به این نتیجه رساند که «جاده2» را به صورت آنلاین پخش کنند. موکش بهات یکی از تهیه کنندگان فیلم می‌گوید:امروز زندگی مردم اهمیت بیشتری دارد. و مردم باید از خانواده های خود حمایت کنند. این پاسخ تهیه کننده به سوالی است که آیا اکران آنلاین به موفقیت خواهد رسید؟

 

چندی پیش نیز فیلم جدید آمیتاب باچان «گلابو سیتابو» ساخته شوجیبت سرکار به شیوه آنلاین به نمایش درآمد.«شاکونتالا دوی» با بازی ویدیا بالان ، «گونجان ساکسنا-دختر کارگیل» با بازی جانوی کاپور دیگر پروژه های هستند که به صورت آنلاین پخش خواهند شد.