بایگانی‌ها

ادعای آن هاتاوی تکذیب شد!

بهترین فیلم نولان از نگاه منتقدان
بهترین فیلم نولان از نگاه منتقدان

دنیای تصویرآنلاین-کریستفر نولان به سخت‌گیری‌های خاصی سرصحنه شهرت دارد و گاهی خاطرات بازیگران از فیلم‌های او به این نکته صحه می‌گذارد.
آن هاتاوی و هیو جکمن بازیگران فیلم موزیکال بینوایان در گپ و گفتی آنلاین با یکدیگر برای مجله ورایتی شرکت کردند، در این مصاحبه آن هاتاوی که در دو فیلم «در میان ستارگان» و «شوالیه تاریکی برمی‎خیزد» با نولان همکاری داشت،درباره قوانین کارگردان سرصحنه توضیحاتی ارائه داد.
پس از آنکه او اشاره کرد نولان اجازه استفاده از تلفن همراه سرصحنه نمی‌دهد، به نکات دیگری هم اشاره کرد:« کریس اجازه نمی‌دهد صندلی سرصحنه باشد.من با او دوبار همکاری کردم. او اجازه نمی‌دهد سرصحنه صندلی بیاورند. دلیل کریس این است که اگر شما صندلی داشته باشید، می‌نشینید، کار نمی‌کنید. او از جنبه جاه طلبی، قدرت تکنولوژی و احساسات، چنین فیلم های شگفت انگیزی ساخته است.همیشه برطبق زمان بندی و بودجه فیلم ها را می‌سازد.»
امروز سخنگوی کریستفر نولان  صحبت‌های آن هاتاوی را تکذیب کرد.
کلی بوش، سخنگوی کریستفر نولان صحبت‌های آن هاتاوی  درباره ممنوعیت صندلی در لوکیشن‌ فیلمبرداری آثار نولان را تکذیب کرد.به گزارش ایندی وایر او سخنگوی کریستفر نولان گفت:« تنها چیزهایی که در لوکیشن فیلم‌های نولان ممنوع است، تلفن همراه و سیگار کشیدن است. صندلی‌هایی که آن به آنها اشاره می‌کند، صندلی‌های کارگردان  و نزدیک مانیتور ویدیویی است که کریستفر نولان  آنها را جمع می‌کند، چون نیاز به استفاده از این صندلی‌ها را نمی بینید.کریس انتخاب کرده از این صندلی‌ها استفاده نکند اما  هرگز استفاده از صندلی برای گروه بازیگران را ممنوع نکرده است. گروه بازیگران و تولید هر زمان که نیاز داشته باشند و به دفعات می‌تواند روی صندلی بشینند.»