بایگانی‌ها

سینمای هند زیر تیغ جراحی!

سینمای هند زیر تیغ جراحی!
سینمای هند زیر تیغ جراحی!

دنیای تصویرآنلاین-مرگ سوشانت سینگ راجپوت سینمای هند را زیرو رو کرده است. پس از شکایت پدر سوشانت سینگ راجپوت از ریا چاکرابورتی(همراه زندگی سوشانت و بازیگر تازه کار) و ارجاع پرونده به بخش جنایی، تفحص پلیس نقاط تاریکی را روشن کرد. که به دستگیری ریا چاکرابورتی و برادرش منتهی شد. علت دستگیری خواهر و برادر تهیه مواد مخدر بوده است. گویا در اعتراف ها و چت های اینترنتی و شهادت ها مشخص شده که سوشانت سینگ مواد مخدر مانند ماری جوانا استعمال می کرده است.و برادر ریا کسی بوده که مواد را برای او تامین می کرده است.

پس از دستگیری ریا چاکرابورتی او نام چند ستاره جوان سینمای هند مانند سارا علی خان را به عنوان بازیگرانی که مواد مصرف می کنند، آورده است.

کانگنا رانوت،بازیگر زن برنده جایزه ملی، که از پس از مرگ سوشانت سینگ راجپوت هر روز به مافیای سینمای هند تاخته است. این بار در اظهار نظری گفت که نود ونه درصد اهالی سینمای هند مواد مصرف می‌کنند و سینمای هند مانند یک جوی است. جایا باچان که عضو پارلمان هند و از نمایندگان حزب سمج وادی است.در پارلمان از صنعت سینمای هند دفاع کرد و گفت که توطیه بی آبرو کردن سینمای هند کلید خورده است. او از دولت خواست که با افرادی که با بددهنی درباره سینمای هند صحبت می کنند برخورد کند.

به روشنی یکی از این افراد کانگنا رانوت است . پس از سخنان جایا باچان در پارلمان او با حمایت ستاره هایی مانند سونام کاپور و فرهان اختر روبه رو شد. اما کانگنا رانوت این بار پاسخ جایا باچان را داد. و در این میان جایا پرادا بازیگر دهه هفتاد سینمای هند که در پارلمان نیز او نماینده است، به مخالفت با اظهارات جایا باچان برخاست و گفت که او دارد این مساله را سیاسی می کند.

جایا پرادا موافق صحبت های نماینده دیگر پارلمان هند راوی کیشان است که بایدجوانان را از معضل قاچاق مواد مخدر، اعتیاد دور نگه داشت.

راوی کیشان بازیگر هندی است که او نیز نماینده پارلمان شده و در نطقی سخنانی مطرح کرد که به مذاق جایا باچان خوش نیامده است. کیشان عقیده دارد که تمام اهالی صنعت سینمای هند مواد مصرف نمی کنند اما کسانی که در این صنعت اهل مواد اند با رفتارشان دارند صنعت سینمای هند را به نابودی می کشانند.
او معتقد است که نیاز است از صنعت سینمای کشور حفاظت