بایگانی‌ها

کری مولیگان مقابل بردلی کوپر

کری مولیگان مقابل بردلی کوپر
کری مولیگان مقابل بردلی کوپر

دنیای تصویرآنلاین-زندگی نامه آهنگساز مشهور لئونارد برنستاین فیلم جدیدی است که قرار است  بردلی کوپر بسازد و نقش لئونارد برنستاین را ایفا کند

نام این پروژه «استاد/ Maestro» است و کری مولیگان قرار است نقش مقابل بردلی کوپر، یعنی همسر برنستاین را بازی کند. لئونارد برنستاین آهنگساز فیلم‌هایی چون «داستان وست ساید»، «در بارانداز» بوده است. او آهنگساز بااستعداد و چیره دستی بود که برای اپرا،باله، تئاتر و سینما موسیقی ساخت. در تمام عمرش فعال اجتماعی بود، با جنگ ویتنام مخالفت می کرد و برای تحقیقات روی بیماری ایدز پول جمع آوری می کرد.

برنستاین جامی جنبش بلک پنتر بود و علیه بی‌عدالتی در پخش ثروت همیشه صحبت می‌کرد. او در طول زندگی یازده جایزه امی،یک جایزه تونی و هفده جایزه گرمی برنده شد. برنستاین یکبار نامزد دریافت اسکار بهترین موسیقی متن برای «دربارانداز» ساخته الیا کازان شد که جایزه را به او ندادند. بردلی کوپر نقش فیلیسیا ،همسر لئونارد را به کری مولیگان سپرد. فیلیسیا متولد کاستا ریکا و بازیگر بود که پس از ازدواج با لئونارد به یک فعال ضد جنگ تبدیل شد. 

فیلمنامه را بردلی کوپر با جاش سینگر نوشته است.بردلی کوپر این پروژه را کارگردانی می کند. فیلمبرداری بهار سال آینده خواهد بود و «استاد» محصول نت‌فلیکس است.