بایگانی‌ها

اولین واکنش تماشاگران به فیلم جدید مارول

اولین واکنش تماشاگران به فیلم جدید مارول
اولین واکنش تماشاگران به فیلم جدید مارول

جدیدترین محصول سینمایی مارول دو هفته دیگر در سینماهای جهان اکران خواهد شد. روز گذشته اولین نمایش «دکتر استرنج» با حضور عوامل فیلم و رسانه‌ها صورت گرفت. نقدهای رسمی فیلم تا سه روز دیگر اجازه انتشار ندارد اما واکنش‌های اولیه در شبکه‌های اجتماعی غالبا مثبت است. اکثرا جلوه‌های بصری، تعریف متفاوت فیلم از مفهوم جادو و بازی بندیکت کامبربچ را ستوده و تصاویر و صحنه‌های اکشن فیلم را خارق‌العاده خوانده اند. تا جایی که بعضی‌ها فیلم را با آثار کریستوفر نولان چون «اینسپشن» و «اینتراستلار» مقایسه کرده اند!

هم‌چنین در روزهای گذشته اما آدام فرانک فیزیکدان و اخترشناس سرشناس و استاد دانشگاه راچستر که از جمله مشاوران علمی این پروژه بوده، اخیرا نسخه نهایی فیلم را به صورت خصوصی دیده و اعلام کرده که «دکتر استرنج» به طرز دیوانه‌کننده‌ای خوب از آب در آمده و به ویژه در توضیحات علمی برای مفاهیمی مانند جادو و جهان‌های دیگر موفق عمل می‌کند.

دکتر استرینج داستان جراح مغرور و متخصصی است که در اثر صانحه آسیب می‌بیند و در تلاش برای بازیابی قدرت‌های خود سر از دنیای سحر و جادو در تبت در می‌آورد.

نقش ساحر اعظم دنیای ابرقهرمانان مارول را بندیکت کامبربچ یا همان شرلوک هلمز سریال محبوب بی‌بی‌سی ایفا می‌‌کند و چهره‌های مشهور دیگری چون مدس میکلسن، چیوتل اجیوفور، تیلدا سوئینتون و ریچل مک‌آدامز در فیلم حضور دارند.

گفتگو با بندیکت کامبربچ ستاره فیلم را می‌توانید در دنیای تصویر آنلاین بخوانید. (اینجا)