بایگانی‌ها

احتمال موفقیت رامین بحرانی و پریانکا چوپرا در فصل جوایز

احتمال موفقیت رامین بحرانی و پریانکا چوپرا در فصل جوایز
احتمال موفقیت رامین بحرانی و پریانکا چوپرا در فصل جوایز

همیشه کشف‌های جدید در هالیوود با استقبال روبه‌رو می‌شوند. و بازیگر نوظهور آدارش گوراو در «ببر سفید/ The White Tiger» محصول نت‎‌فلیکس حضور برجسته‌ای در فیلم دارد که می تواند کشف جدید در عرصه بازیگران باشد.

«ببر سفید» به نویسندگی و کارگردانی رامین بحرانی داستان جاه طلبانه و جذابی دارد که ممکن است بخاطر موقعیت جغرافیایی با “میلیونر زاغه نشین” فیلم برنده اسکار دنی بویل مقایسه شود. ببر سفید فیلم بسیار تاریک تری است و روایت متراکم تری دارد ، اما احتمالاً مانند میلیونر زاغه نشین جوایز اسکار را درو نخواهد کرد.

در سالی که نتفلیکس خودش را برای دریافت جوایز متنوع با نمایش آنلاین فیلم‌هایی از مجموعه متنوعی از فیلمسازان آماده كرده است ، رأی دهندگان آكادمی می توانند عناصر خاصی را در فیلم بحرانی جذاب ببینند و برجسته تر از همه گوراو است. او می تواند در بخش بازیگر نوظهور مورد توجه قرار بگیرد.

نفر بعدی پریانکا چوپرا جوناس است.او نقش خانم پینکی را در این فیلم ایفا می‌کند. تاکنون در تاریخ اسکار سابقه نداشته یک بازیگر هندی در نقش مکمل زن کاندید شود.تنها سه بازیگر هندی تبار در این سالها نامزد رشته بازیگری بوده اند که عبارتند از دو پاتل، بن کینگزلی و مرلی اوبرون. نکته بعدی مشکل کوتاهی حضور چوپرا در این فیلم 130 دقیقه‌ای روی پرده است.

رامین بحرانی نیز در رشته بهترین فیلمنامه اقتباسی می‌تواند رقیب مدعی باشد. فیلمبرداری پائولو کارنرا هم شاید در رشته فیلمبرداری توجه رای دهندگان را جلب کند. هر چند «منک» و «آواره گان» در این رشته حرف اول را می‌زنند.