بایگانی‌ها

شرط ترامپ برای بازی در «تنها در خانه»

«تنها در خانه» محبوب‌ترین فیلم در انگلستان
«تنها در خانه» محبوب‌ترین فیلم در انگلستان

کریس کلمبوس می‌گوید قرار نبود که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در فیلم «تنها در خانه2:گمشده در نیویورک» ایفای نقش کند .

در حقیقت کارگردان «تنها در خانه» اصلا تصمیم نداشت که دونالد ترامپ، میلیونر آمریکایی را مقابل دوربین خود ببرد.یکی از شرایط اجاره لابی «پلازا هتل» حضور مالک هتل به صورت افتخاری در این فیلم بود.
کلمبوس در مصاحبه جدیدی می‌گوید:«مانند بیشتر لوکیشن‌ها در شهر نیویورک، ما مبلغی پرداختیم تا اجازه از لوکیشن را بگیرم. برای استفاده از پلازا هتل نیز این روش را پیش گرفتیم.آن زمان هتل به دونالد ترامپ تعلق داشت. ما می‌خواستیم در لابی این هتل فیلمبرداری کنیم چون ساخت دکور لابی هتل کار دشواری بود.»
ترامپ در ادامه اجازه استفاده از لابی هتل خود را به گروه فیلمبرداری می‌دهد، به شرطی که خودش بتواند در فیلم مقابل دوربین ظاهر شود.
کلمبوس می‌اندیشد که حضور ترامپ به صورت افتخاری روی پرده برای تماشاگران یک غافلگیری خواهد بود.
«بنابراین پذیرفتیم که او در فیلم حضور پیدا کند. وقتی نخستین بار فیلم تنها درخانه 2 را به نمایش درآوردیم،اتفاق عجیبی افتاد. تماشاگران با دیدن او تشویق اش کردند.بنابراین به تدوینگرم گفتم سکانس او در فیلم بماند. ولی به هر حال ترامپ خودش را به فیلم تحمیل کرد.»
این سکانس کریسمس سال گذشته جاروجنجال آفرید چراکه مقامات شبکه سی بی. سی کانادا این سکانس را حذف کردند که با اعتراض شدید طرفداران ترامپ روبه رو شد.
سخنگوی