بایگانی‌ها

نولان:فیلم‌های من را با تلفن همراه ببیند!

نولان:فیلم‌های من را با تلفن همراه ببیند!
نولان:فیلم‌های من را با تلفن همراه ببیند!

کریستفر نولان حامی سرسخت نمایش فیلم روی پرده در سالن‌های سینماست.طوری که میان سینمادوستان به یک جوک تبدیل شده که تماشای فیلم‌های نولان روی تلفن یا در هواپیما روی گیرنده های کوچک همراه با تنفر او روبه رو است.

در کتاب جدید تام شون “دگرگونی نولان” ، کارگردان این ایده را که شما نمی توانید یک فیلم کریستوفر نولان را روی صفحه کوچک تماشا کنید ، رد می کند.

نولان از خودش می پرسد:« خوب ، آیا شما با دیدن دانکرک از طریق تلفن یا هر چیز دیگری مشکلی دارید؟ » و سپس پاسخ می‌دهد: «خیر، مشکلی ندارم. اما دلیلی که مشکل ندارم این است که دانکرک ابتدا به شکل اصلی یا در پخش اولیه در سالن های سینما به نمایش درمی آید. و (در گام بعد) تجربه فیلم بینی کم می شود ، تا جایی که اگر شما یک آی پد داشته باشید و فیلم تماشا کنید ، دانش و درک خود از اینکه یک تجربه سینمایی چگونه است را همراه خود دارید و این را مقایسه می کنید. بنابراین هنگامی که شما یک برنامه تلویزیونی را با آی پد خود تماشا می کنید ، مغز شما کاملاً ذهنیت دیگری دارد. “

نولان به مصاحبه ای از م.نایت شیامالان که سالها پیش خوانده بود ، اشاره کرد که در آن کارگردان «نشانه‌ها» و «حس ششم» گفته بود ، «بله ، ما تمام درآمد خود را از طریق فروش های جانبی فیلم‌های مان بدست می آوریم ، اما این نمایش اولیه است که حمایت کننده است.»
نولان در این کتاب اضافه می‌کند، «می دانید ، فیلم ها همین هستند. ما در دنیایی آنالوگ زندگی و کار می کنیم. ما به صندلی ها احتیاج داریم. ما نیاز داریم که مردم به سینما بیایند ، با فیلم درگیر شوند. »