بایگانی‌ها

رکوردشکنی مریل استریپ در اسکار 2021

بازیگر بی‌نظیری است
بازیگر بی‌نظیری است

«جشن پایان تحصیل/The Prom» محصول کمپانی نت‌فلیکس برگرفته از نمایش موزیکالی به همین نام است که با حضور چهره‌هایی مانند مریل استریپ، نیکول کیدمن،جیمز کوردن و …. ساخته شده است.

مدیران نت‌فلیکس تایید کردند که قرار است کمپین تبلیغاتی برای مریل استریپ، جو الن پلمنِ تازه کار و جیمز کوردن(برنده جایزه امی) در رشته بهترین بازیگر نقش نخست راه بیاندازند. این در حالی است که برای نیکول کیدمن،کری واشینگتن و آریانا دی بوس کمپین تبلیغاتی برای رشته مکمل راه اندازی خواهد شد.

داستان فیلم درباره گروهی بازیگر خودشیفته است که وارد یک شهر سنتی از ایالت ایندیانا می‌شوند و می‌خواهند به یک دختر دبیرستانی برای جشن پایان تحصیل او کمک کنند.

این نمایش زمانی که در برادوی نیز روی صحنه رفت نامزد نه جایزه تونی شد.
بدین ترتیب مریل استریپ که با 21 نامزدی در اسکار رکورددار است، به آسانی می‌تواند باری دیگر نامزد شود و رکورد خود را به 22 برساند.

استریپ رکورددار نامزدی گلدن گلوب در رشته بازیگری با32 نامزدی نیز است.
در مراسم بفتا اما او با جودی دنچ به طور مشترک با 15 نامزدی رکورددارند.
استریپ در فیلم جدید استیون سودربرگ «Let Them All Talk/بگذارید همگی آنان صحبت کنند» که محصول اچ.پی. او مکس است نیز نقش آفرینی کرده که قرار است ماه دسامبر به نمایش درآید.

امسال رقابت در بخش بهترین بازیگر زن نقش نخست در اسکار بسیار سنگین است از سوفیا لورن در «زندگی در پیش رو» گرفته تا وایولا دیویس در «Ma Rainey’s Black Bottom» ، فرانسیس مکدورمند در «آواره‌گان».