بایگانی‌ها

دی کاپریو:آمیتاب باچان استعدادی خارق العاده است

دی کاپریو:آمیتاب باچان استعدادی خارق العاده است
دی کاپریو:آمیتاب باچان استعدادی خارق العاده است

لئوناردو دی کاپریو در دوران تولید «گتسبی بزرگ» ساخته باز لورمان تحت تاثیر کاراکتر آمیتاب باچان قرار گرفته بود.
دی کاپریو یکی از محبوب‌ترین ستارگان سینمای جهان است،اما در دوران فیلمبرداری «گتسبی بزرگ» تحت تاثیر استعداد خارق‌العاده بازیگری او بود.

باچان در نخستین نقش‌آفرینی هالیوودی خود شخصیت یهودی مخوف به نام وولفشیم را ایفا می‌کند، نقشی که بسیار کوتاه است.

«گتسبی بزرگ» در جشنواره جهانی فیلم کن روی پرده رفت.

دی کاپریو در همان سال در مصاحبه‌ای درباره تجربه همکاری با باچان گفت که در مورد سینمای هند با آمیتاب گفتگو کردم.
«باچان نمیتوانست مهربانتر و شگفت انگیزتر از این برای همکاری باشد. او استعدادی خارق العاده است. برای ایفای میر وولفشیم در گتسبی بزرگ آمد و این نقش را با چنان زمختی و رمز و رازی تجسم بخشید که هر چیزی که از دهان او بیرون می آمد خیلی بیشتر ا ز یک حضور ساده بود و وقتی «کات» اعلام می شد او دوباره به یک جنتلمن بی نقص تبدیل می شد که بودن در کنارش لذت بخش بود. او همکاری شگفت انگیز بود. باچان بازیگری باشکوه است و من از همکاری با او افتخار کردم.»

دی کاپریو در ادامه گفت:« واقعیت این است که من در زندگی فیلم‌های هندی زیادی ندیده ام ، اما ما در مورد سینمای هند بسیار طولانی صحبت کردیم و همیشه داستان‌های جالبی داشتیم که در مورد چگونگی شروع کارمان به عنوان بازیگر برای هم تعریف کنیم. من نمی توانم به اندازه کافی حرفهای شگفت انگیز در مورد تجربه کاری با باچان بگویم.

«گتسبی بزرگ» نام رمانی است به قلم نویسنده آمریکایی اف. اسکات فیتز جرالد که برای اولین بار در 10 آوریل 1925 منتشر شد. ماجراهای این کتاب در نیویورک و لانگ آیلند و در تابستان سال 1922 اتفاق می افتند. داستان دورانی را توصیف می کند که فیتز جرالد خود آن را دوران موسیقی جاز می نامید.