بایگانی‌ها

پرافتخارترین لحظه آنیا تیلور-جوی در «گامبی وزیر»!

تنهایی و نبوغ
تنهایی و نبوغ

آنیا تیلور-جوی پیش از بازی در مجموعه «گامبی وزیر» اطلاعات چندانی از بازی شطرنج نداشت.و در مصاحبه‌ای آنلاینی با الن دی‌جنرس توضیحاتی را درباره حضور در این مجموعه ارائه داد.
تیلور- جوی ایفاگر نقش بت هارمون در مجموعه محبوب این روزهای شبکه نت‌فلیکس «گامبی وزیر» است. دختری یتیم که به ستاره ای بین المللی در شطرنج تبدیل می‌شود.
تیلور-جوی اعتراف می کند: «من می دانستم بازی شطرنج یک تخته و چند مهره دارد و تقریباً همین را می‌دانستم .»

جوی اضافه کرد که «بسیار خوشحال است همراه با چنین افراد و اساتید شگفت انگیزی» او بازی شطرنج را یاد گرفت.

همانطور که الن دی جنرس در برنامه خاطرنشان کرد ، مطالعه سریع آنیا در زمینه شطرنج چشمگیر بود ، به ویژه در صحنه های شطرنج سرعتی ، جایی که به بازیکنان زمان کمتری برای بررسی هر حرکت داده می شود.تیلور می‌گوید:« مسلما فکر می کردم که خراب نکنم. اما این رضایت بخش ترین تجربه بود.فکر می کنم این واقعا یکی از افتخارآمیزترین لحظاتی است که در صحنه فیلمبرداری داشته ام.
اولین برداشت ، ما همه چیز را کامل و درست انجام دادیم ، و احساس شگفت انگیزی داشت .»

باوجودی که او قبلاً با شطرنج خیلی آشنا نبود ، بازیگر مجموعه «پیکی بلایندرز» فاش کرد که اکنون شطرنج بازی می‌کند ، اما به بینندگان برنامه الن دی جنرس اطمینان می دهد که هنوز نباید او بترسند.

“اگر آنها واقعاً با من بازی کنند ، می بینند که به اندازه بث خوب نیستم و این امر کمی شرم آور است.»
تیلور-جوی همچنین از تحت تاثیر قرار گرفتن در هنگام ملاقات با ، بازیگر نقش دادلی دورسلی در فیلم‌های «هری پاتر» ، هری ملینگ در دوران فیلمبرداری «گامبی وزیر» صحبت کرد
در گامبی وزیر ، مینگ نقش قهرمان قبلی شطرنج ایالت کنتاکی ، هری بلتیک را به تصویر می کشد که با بت رابطه عاشقانه کوتاه مدتی دارد.
آنیا تیلور- جوی می گوید که اعتراف خود را به عنوان یک طرفدار بزرگ او از نظر استراتژیک به موقع اعلام کرده است .