بایگانی‌ها

جانی دپ اکستازی مصرف می کرد

500 هزار امضا برای بازگشت جانی دپ
500 هزار امضا برای بازگشت جانی دپ

پس از آنکه کمپانی  برادران وارنر رسما اعلام  کرد جانی دپ در نقش گریندل‌والد در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۳» ( کنار گذاشته شد، خبر دیگری انتشار یافت  او  علی رغم جدایی از این پروژه، دستمزد خود را دریافت خواهد کرد. در خبرها خواندید که دپ قراردادی با کمپانی بسته که حتی در صورت جدایی و جایگزینی  بازیگر دیگری دستمزدش را می گیرد. در گزارش تازه‌ و مفصلی که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، افشا شد که دپ ۱۶ میلیون دلار برای این فیلم دریافت کرد.

 

دپ تنها در یک صحنه از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» مقابل دوربین ظاهر شد و مدس میکلسن جانشین او شد. برادران وارنر به دنبال شکست دپ در پرونده‌ی شکایت از نشریه‌ی بریتانیایی «سان» که او را « همسر آزار رسان» امبر هرد توصیف کرده بود  از جانی دپ خواستند که از چندگانه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» کناره‌گیری کند.

 

هالیوود ریپورتر نوشته : «کمپانی برادران وارنر  با مدیریت  کوین سوجی‌هارا  دپ را ضمن تأیید «جی.کی. رولینگ» برای قسمت سوم [«جانوران شگفت‌انگیز»] بازگرداند و حتی با او قراردادی «دستمزد را بپرداز یا نقش آفرینی کن» بست که بندی اخلاقی در آن وجود نداشت. در نتیجه، استودیو باید دستمزد ۱۶ میلیون دلاری او را حتی پس از اخراج به دنبال اعلام حکم دادگاه بریتانیا پرداخت می‌کر.»

 

در بخش دیگری از  این گزارش مفصل به  رفتارهای ویرانگر دپ در طول سالیان اخیر در حین فیلم‌برداری پروژه‌ها نیز اشاره شده است. بهت‌آورتر از همه اینکه دپ در حین فیلمبرداری «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند» (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) در استرالیا، «هشت قرص اکستاسی را باهم مصرف می‌کند.» و رفتارهای خشونت‌آمیزی در مقابل امبر هرد انجام می دهد.. رفتار دپ منجر به قطع شدن نوک انگشتش،  بازگشتش به لس‌آنجلس برای عمل جراحی، توقف فیلمبرداری پروژه به مدت دو هفته و وارد شدن زیان ۳۵۰ هزار دلاری در روز به کمپانی دیزنی در آن روزها شد. این در حالی است که دپ ادعا کرده بود جراحت انگشتش به دلیل پرتاب یک بطری توسط هرد به وجود آمده است.

پلی لیست نوشت جری بروک‌هایمر تهیه‌کننده‌ی «دزدان دریایی کارائیب» تلاش کرده بود علت جراحت دپ را  ماندن دست دپ بین در خودرو جلوه بدهد و این بازیگر را برای دست کم یک فیلم دیگر در نقش «جک اسپارو» نگه دارد. اما اخیراً گزارش شده است که این چندگانه با «مارگو رابی» ادامه پیدا می‌کند.