بایگانی‌ها

کلونی: تام کروز حق داشت توبیخ کند

کلونی: تام کروز حق داشت توبیخ کند
کلونی: تام کروز حق داشت توبیخ کند

جرج کلونی از خشم تام کروز سرصحنه فیلم «ماموریت غیرممکن7» درمورد یکی از اعضای گروه فیلمبرداری که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کرد، حمایت کرد.

دیروز صدای داد و هوار تام کروز بر سر دوتن از اعضای گروه تولید «ماموریت غیرممکن7» در رسانه‌ها پخش شد که دستیار بودند و بدون رعایت کردن فاصله اجتماعی نزدیک هم کنار مانیتور پشت صحنه ایستاده بودند.

کلونی در مصاحبه جدید خود از رفتار تام کروز دفاع کرد و گفت که تام کروز حق داشت توبیخ کند.
«تام کروز خشم بیش از حد از خودش نشان نداد.چون واقعا این موضوع(رعایت نکردن پروتکل‌ها) یک معضل است.»

کلونی در ادامه گفت که اگر جای تام کروز باشد، گرچه “واکنش او آنقدر گسترده نخواهد بود” ، اما فرد خاطی را برای گوشزد کردن به کناری می کشید.

او اظهار داشت: «شما در موقعیت قدرت قرار دارید و مشکل است ، درست است؟ شما در قبال دیگران مسئولیتی دارید و تام در این باره کاملاً حق دارد .»

کلونی توضیح داد: «اگر تولید ات کاهش یابد ، بسیاری از افراد شغل خود را از دست می دهند. همکاران باید این مسئله را درک کنند و باید مسئولیت پذیر باشند. … اما ، می دانید ، همه سبک خاص خود را در واکنش نشان دادن دارند. »

.به دلیل مشکلات مربوط به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، فیلمبرداری این فیلم بارها متوقف شده است.

گفتنی است که دیروز تام کروز به یکی از اعضای گروه تولید قسمت جدید «ماموریت غیرممکن» اولتیماتوم داد که اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند، اخراج است!
دو منبع نزدیک به گروه تولید «ماموریت غیرممکن۷» این خبر را به ورایتی تایید کردند که تام کروز از دست یکی از اعضای گروه تولید که پروتکل‌های بهداشتی را سرصحنه نقض می‌کرد، عصبانی شد.
در یکی از گزارشها روزنامه سان نوشته است که وقتی دونفر از گروه تولید بدون رعایت کردن فاصله اجتماعی نزدیک هم کنار مانیتور ایستاده بودند، تام کروز به سراغ‌شان رفت و تهدید کرد که اگر دوباره همچین صحنه ای را ببیند، گورشان را باید گم کنند!
در فایل صوتی تام کروز که به دست خبرنگاران روزنامه سان رسیده، تام کروز به آنها چنین می‌گوید:« ما استاندارد را رعایت می‌کنیم. آنها به خاطر ما در حال ساخت فیلم های هالیوود هستند. زیرا به ما و آنچه ما انجام می دهیم اعتقاد دارند. من شب ها با همه استودیو های لعنتی تلفنی دارم صحبت می کنم ، شرکت های بیمه ، تهیه کنندگان و آنها به ما نگاه می کنند و از ما برای ساخت فیلم های خود استفاده می کنند. ما هزاران شغل ایجاد می کنیم. من هرگز نمی خواهم چنین صحنه ای را دوباره ببینیم ، برای همیشه!»
تام کروز بشدت درمورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دوران فیلمبرداری ماموریت غیرممکن سخت گیر است.
او در ادامه می‌گوید:« می توانید به آن اهالی سینمایی بگویید که به دلیل تعطیل شدن صنعت ما، خانه های خود را از دست می دهند. قرار نیست غذا روی میز آنها باشد یا هزینه تحصیل در دانشگاه را بپردازند. این همان دغدغه ای است که من هر شب با آن می خوابم – آینده این صنعت لعنتی! »

کروز گفت. “بنابراین متاسفم ، من دیگر عذرخواهی نمی پذیرم. من به شما گفته ام ، و اکنون ازتان می خواهم رعایت کنید ، و اگر این کار را نکنید ، اخراج اید. ما این فیلم لعنتی را تعطیل نمی کنیم! مفهوم است؟ اگر دوباره چنین چیزی را ببینم ، دیگر باید گم شوید.»