بایگانی‌ها

دارن آرونوفسکی فیلم کم هزینه می‌سازد

دارن آرونوفسکی فیلم کم هزینه می‌سازد
دارن آرونوفسکی فیلم کم هزینه می‌سازد

متیو لیباتیک مدیرفیلمبرداری پرکاری است. او «پرندگان شکاری»، «جشن پایان سال تحصیلی» را سال گذشته روی پرده نمایش و در شبکه‌های پخش آنلاین داشت. لیباتیک مدیر فیلمبرداری فیلم جدید اولیویا وایلد «نگران نباش عزیزم» است.
در جدیدترین مصاحبه متیو لیباتیک با سایت «رپلر» او درباره پروژه‌های آتی خود صحبت‌های را مطرح کرد.او گفت:«قرار است مدیرفیلمبرداری فیلم کوچکی به کارگردانی دارن آرونوفسکی باشم که مشخص است درباره‌اش نمی‌توانم توضیح بدهم.»
دارن آرونوفسکی و متیو لیباتیک از دوران مدرسه سینما باهم آشنا هستند و لیباتیک پروژه‌های متعددی با آرونوفسکی همکاری کرده است از فیلم نامزد اسکار «قوی سیاه» گرفته تا «پی».
فیلم قبلی دارن آرونوفسکی «مادر»(فیلمی قدرنادیده) و کم هزینه است در مقایسه با «نوح»(با بودجه 130 میلیون دلاری) فیلم پیش از «مادر».
چشم انداز یک فیلم حتی کم هزینه‌تر با سلیقه های عجیب و غریب آرونوفسکی ، که “قوی سیاه” را ساخته، صادقانه بگویم آنقدر خوب است که نتوان به راحتی ازش صرف نظر کرد.
اما احتمال همکاری متیو لیباتک با آرنوفسکی ضعیف است چراکه او پرونده قضایی دارد و ماه گذشته با حکم چهار سال زندان به دلیل شکایت ضرب و جرح یک خبرنگار در کشور لهستان در سال 2018 روبه رو شده است.او قرار است ماه فوریه در دادگاه حاضر شده و شهادت بدهد.