بایگانی‌ها

رکوردشکنی «زن شگفت انگیز 1984»

رکوردشکنی «زن شگفت انگیز 1984»
رکوردشکنی «زن شگفت انگیز 1984»

فیلم ابرقهرمانی «زن شگفت‌انگیز 1984» رکورد بهترین فروش افتتاحیه را در آمریکا از زمان بسته شدن سالن‌های سینما در این کشور شکست.
در دوران پیش از کرونا ، زمانی که یک فیلم پول پاروکن در سینماهای آمریکا و دنیا در دوران تعطیلات کریسمس به نمایش درمی‌آمد؛ معمولا بیش از350 میلیون دلار می‌فروخت.کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فروش جهانی «زن شگفت‌انگیز 1984» 36.1 میلیون دلار بوده است.
از این رقم 16.7 میلیون دلار به بازار آمریکای شمالی تعلق دارد که بالاترین فروش در آمریکا از دوران بسته شدن سالن‍های سینما به دلیل همه گیری ویروس کرونا به حساب می‌آید.
برای یک مقایسه اجمالی بد نیست اشاره کنیم که فروش جهانی فیلم «جنگ ستارگان:ظهور اسکای واکر» در دسامبر سال گذشته و تعطیلات کریسمس 374 میلیون دلار بوده است.
میلیون‌ها نفر در آمریکا «زن شگفت‌انگیز 1984» ساخته پتی جنکینز را در خانه و به واسطه شبکه‌های آنلاین تماشا کردند. این فیلم از شبکه اچ‌بی‌او مکس در آمریکا پخش شده است.
کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که میزان بیننده شبکه آنلاین اچ بی او مکس روز جمعه سه برابر ،ماه گذشته شده است.
برادران وارنر در ادامه تایید کرد که قرار است گل گادوت باری دیگر همراه با پتی جنکینز قسمت سوم «زن شگفت انگیز» را بسازند.
این درحالی است که جنکینز نسبت به ساخت ادامه «زن شگفت انگیز» ابراز تردید کرده بود.
کمپانی برادران وارنر چندی پیش اعلام کرد که تمامی تولیدات خود را سال آینده همزمان در شبکه اچ بی او مکس پخش خواهد کرد. اقدامی که موافقان و مخالفان زیادی دارد. یکی از کسانی که با اقدام برادران وارنر مخالف است، پتی جنکینر است.
اهالی صنعت سینما در پی شیوع ویروس کرونا درجهان برای بقا در تلاش است و بشدت به خاطر شرایطی که پیش آمده دچار مشکلات اقتصادی شده اند.