بایگانی‌ها

کارگردان «سریع و خشن» زیر تیغ اتهام

کارگردان «سریع و خشن» زیر تیغ اتهام
کارگردان «سریع و خشن» زیر تیغ اتهام

آسیا آرجنتو بازیگر سینما که پیشتر از نخستین کسانی بود که از مشکلات هاروی واینستاین پرده برداشت و به هتک حرمت خود از سوی هاروی واینستاین اشاره کرد، حالا اتهام جدیدی را علیه کارگردان «سریع و خشن» مطرح کرده است.

به گزارش ورایتی، او راب کوهن را به آزار جنسی متهم کرد. آرجنتو اتهامات علیه کارگردان «سه ایکس» و «سریع و خشن» را در مصاحبه‌ای با روزنامه ایتالیایی ایل کوریر دلا سرا، مطرح کرده بود.
آرجنتو گفت:«نخستین بار است که درباره کوهن صحبت می‌کنم. او به من آزار رساند. مجبورم کرد گاما-هیدروکسی‌بوتیریک اسید بخورم. یک بطری از این دارو را داشت.این داروی افسردگی است که در زمان تجاوز مصرف می‌شود.آن زمان نمی‌دانستم داروی چیست.صبح روی تخت او بی لباس به هوش آمدم.»
بنا به صحبتهای آسیا آرجنتو این حادثه در دوران فیلمبرداری «سه ایکس» در سال 2002 اتفاق افتاده است.
او در این فیلم مقابل وین دیزل و سمئول ل.جکسون نقش‌آفرینی می‌کرد.
پس از انتشار سخنان آرجنتو در روزنامه ایتالیایی، او به خبرنگار ورایتی گفت:« من گزارش کوریر را تایید می‌کنم. درباره این حادثه در کتاب زندگی‌نامه‌ام می‌نویسم.»

کتاب زندگی‌نامه جدید آسیا آرجنتو با نام «آناتومی قلب وحشی» است و قرار است 26 ژانویه در ایتالیا منتشر شود.

آرجنتو در برنامه تلویزیونی «وریسیمو» که برای تبلیغ زندگی‌نامه خود حضور پیدا کرده بود، از چرایی فاش نکردن اتهامات خود گفت.
«بعدا موضوع را کشف کردم. وقتی با دوستم صحبت کردم او چشم من را نسبت به داروی گاما-هیدروکسی‌بوتیریک اسید باز کرد.»
راب کوهن با این اتهامات چندان ناآشنا نیست، دختر 32 ساله‌ی او نیز در مصاحبه ای از آزار خود در سن دو سالگی توسط پدرش گفته بود.این گزارش در هافینگتن پست منتشر شده بود..

آرجنتو از سردمداران جنبش من‌هم است که در پرونده رونان فارو علیه هاروی واینستاین از نخستین کسانی بود که واینستاین را به کارهای نامشروع متهم کرد.